وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
امام خمینی (ره) طرز فکر مردم در سراسر جهان را تغییر داد
۱۴۰۲/۰۹/۰۱ ۱۴:۰۵ 139
روزنامه نگار ایتالیایی:

امام خمینی (ره) طرز فکر مردم در سراسر جهان را تغییر داد

روزنامه نگار ایتالیایی تاکید کرد که امام خمینی (ره) طرز فکر و سبک زندگی مردم نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان را تغییر داد.


به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، «روبرتو روجرو»، روزنامه‌نگار ایتالیایی، در وبینار بین‌المللی «امام خمینی(ره) اشراق وحدت و بیداری اسلامی» که امروز (دوشنبه) به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: «ما امام خمینی (ره) را در ایتالیا و اروپا به خوبی می‌شناسیم. او اولین کسی است انقلابی را در ایران به پا کرد و نه تنها حکومت، بلکه طرز فکر، راه عزت برای آینده و سبک زندگی را برای همه مردم ایران تغییر داد.»
 
وی افزود: «به نظر من امام خمینی (ره) طرز فکر را نه تنها در مورد ایران، نه تنها برای مردم کشورهای اسلامی و نه تنها برای مردم عرب، بلکه برای مردم در سراسر جهان تغییر داد. او یک نکته را به ما آموخت که هیچ چیز و هیچکس نمی‌تواند جلوی انسانی که به شدت به یک آرمان و ایمان اعتقاد دارد را بگیرد.»
 
روبرتو روجرو با اشاره به اینکه در زمانی که امام خمینی (ره) در سال 1979 در ایران انقلاب کردند، بسیار جوان بود، گفت: «عمیقا مایلم این مرد بسیار خاص را بشناسم که نه تنها یک ملت، بلکه تمام دنیا را تغییر داد.»
 
وی خاطرنشان کرد: «امام خمینی (ره) به من، به همه جوانان و به همه مردم دنیا آموخت که انقلاب در ذهن، قلب و به ویژه در روح یک فرد آغاز می‌شود. من فکر می‌کنم این آموزه ایشان است.»
 
این روزنامه‌نگار ایتالیایی در پایان گفت: «من ترجیح می‌دهم وقتی در مورد ایشان صحبت می‌کنم نگویم «بود» بلکه بگویم «هست»، زیرا فکر می‌کنم ایشان از آنچه ما در مورد او فکر می‌کنیم، آگاه است.»

ارسال نظر