وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
بی توجهی به مسجد الاقصی سیلی بزرگی برای مسلمانان است
۱۴۰۲/۰۱/۳۰ ۱۱:۰۰ 131

بی توجهی به مسجد الاقصی سیلی بزرگی برای مسلمانان است

رئیس انجمن مردم نهاد نوی مزاییک اظهار داشت: امروز بی توجهی و بی بصیرتی نسبت به مسجد الاقصی، سیلی بزرگی برای مسلمانان است، مطمئن باشید که زمان آزاد سازی فرا خواهد رسید این امر بستگی به ما مسلمانان دارد که بیدار شویم و بکوشیم تا توجه همگان به قدس شریف معطوف گردد.


به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، عالیا تورونکوییچ رئیس انجمن مردم نهاد نوی مزاییک، بوسنی هرزگوین در وبینار "مسجد الاقصی را دریابید 3 " که ظهر امروز به همت معاونت بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان است چگونه می‌توان آن را فراموش کرد زمانیکه پیامبر (ص) نزدیک به 18 ماه به سمت آن نماز خوانده است.

وی افزود: امروز بی توجهی و بی بصیرتی نسبت به مسجد الاقصی، سیلی بزرگی برای مسلمانان است، مطمئن باشید که زمان آزاد سازی فرا خواهد رسید این امر بستگی به ما مسلمانان دارد که بیدار شویم و بکوشیم تا توجه همگان به قدس شریف معطوف گردد.

رئیس انجمن مردم نهاد نوی مزاییک خاطر نشان کرد: امیدواریم در سال پیش رو چشم جهانیان به جنایت های رژیم صهیونیستی در این سرزمین اشغالی باز شود و وحدت هرچه تمام تر میان مسلمانان شکل گیرد.

وی در ادامه با قدردانی از امام راحل که روز قدس را برگزیدند، تصریح کرد: امروز ما در اینجا و همه مسلمانان جهان، این دعوت را لبیک گفتیم و نماز جمعه را به قبله اول مسلمین اختصاص دادیم روح آن امام(ره) و همه کسانی که جانشان را در این راه فدا کردند شاد باد. 

عالیا تورونکوییچ در پایان گفت: ما مسلمانان وظیفه داریم برای رسیدن به آزادی فلسطین تلاش کنیم چراکه اگر انسان زندگی خود را در راه خدا صرف نکند پس چه ارزشی دارد؟  انشاالله روز آزاد سازی قدس شریف به زودی اتفاق میافتد و همه این روز را در کنار پیامبر(ص) جشن می‌گیریم.

ارسال نظر