وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
امام خمینی (ره)برای احیای اسلام مبارزه کردند
۱۴۰۲/۰۹/۰۱ ۱۴:۰۶ 178
مولوی قاری عبدالرحمان:

امام خمینی (ره)برای احیای اسلام مبارزه کردند

امام جمعه مسجد جامع سفیر کویته اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) اعتقاد داشتند که باید شریعت را در جوامع حاکم کرد و زندگی را مطابق احکام شریعت ساخت. امروز بر مسلمین جهان واجب است تا ادامه دهنده راه امام خمینی (ره) باشند و این پیغام را به دنیا و جهان برسانند.


به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مولوی قاری عبدالرحمان امام جمعه مسجد جامع سفیر کویته در اولین وبینار بین المللی امام خمینی(رحمة الله علیه) اشراق وحدت و بیداری اسلامی که ظهر امروز برگزار شد اظهار داشت:  شکی نیست حضرت امام خمینی(ره) یک شخصیت اسلامی، دینی و بزرگ جهان اسلام بود. پیامبر اسلام فرموده اند کسانی که در راه حق سعی و تلاش میکنند آنها همواره پیروز و کامیاب هستند.

وی افزود: امام خمینی (ره)برای احیای اسلام مبارزه کردند و در این راه هم با سربلندی موفق شدند بنابراین مرتبه ایشان بسیار بالاست.

مولوی عبدالرحمان خاطر نشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) همواره تلاش می‌کردند تا دین اسلام در جامعه انسانی حاکم شود، ایشان مسلمانان را به راه حق که تبعیت از دین اسلام بود فراخواندند و تاکید داشتند تا از قرآن پیروی کنند.

امام جمعه مسجد جامع سفیر کویته تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) اعتقاد داشتند که باید شریعت را در جوامع حاکم کرد و زندگی را مطابق احکام شریعت ساخت. امروز بر مسلمین جهان واجب است تا ادامه دهنده راه امام خمینی (ره) باشند و این پیغام را به دنیا و جهان برسانند.

مولوی عبدالرحمان اذعان کرد: امروز علمای دینی اسلام این وظیفه را دارند که پیام امام خمینی(ره) که رسیدن به اسلام ناب محمدی(ص) است را به جهانیان برسانند و قوانین شریعت را بر پیکره امت اسلامی حاکم کنند.

وی در پایان گفت: امام خمینی(ره) فرزند اسلام بود به همین خاطر یاد،روح و دعوت ایشان همچنان زنده است و مسلمانان در هرجای این کره خاکی که هستند باید از این شریعت پیروی کنند و راه ایشان را در پیش گیرند.

ارسال نظر