وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
روز قدس به کابوسی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است/ملت فلسطین، منتظر سازمان‌ ملل نمی‌ماند
۱۴۰۲/۰۱/۳۰ ۱۱:۰۸ 128
پژوهشگر استرالیایی؛

روز قدس به کابوسی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است/ملت فلسطین، منتظر سازمان‌ ملل نمی‌ماند

«ابوحسین دیرانی» پژوهشگر مسلمان استرالیایی تاکیدکرد: مردم فلسطین منتظر سازمان ملل متحد، شورای امنیت و استکبار جهانی نمی‌ماند  بلکه تکیه آن به خداوند، آزادگان جهان و کشورهای محور مقاومت است که عرصه را برای رژیم موقت تنگ کرده‌اند.


به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، «ابوحسین دیرانی» پژوهشگر مسلمان استرالیایی در سومین روز از وبینار «مسجدالاقصی را دریابید» که امروز (چهارشنبه) به همت مجمع تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: یاری مسجدالاقصی، یاری خداوند است و خداوند وعده داده است که بندگان مومن خود را یاری کند.

وی با بیان این که مسجدلاقصی، شهر قدس و همه سرزمین فلسطین در اشغال رژیم صهیونیستی قرار دارد که از زمان اشغال این سرزمین عربی و اسلامی، فجیع‌ترین قتل‌عام‌ها را در حق مردم آن انجام داده است، گفت: وحشی‌گری، نژادپرستی و تروریسم این رژیم علیه اهالی قدس در ماه مبارک رمضان شدت گرفته است.

این پژوهشگر مسلمان با بیان این که امام راحل «روح الله الموسوی الخمینی» روز قدس را اعلام کرد تا روز فلسطین و روز همه آزادگان و مستضعفان جهان باشد، تصریح کرد: این روز به کابوسی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است. 
 
وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: امسال به دلیل اقدام رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان به فجیع ترین جنایات در حق ملت فلسطین  و شکاف عمیق در داخل این رژیم با سال‌های گذشته تفاوت دارد.

الدیرانی افزود: این که این رژیم که نفس‌های آخر خود را می‌کشد و برای نابودی خود عجله دارد همانگونه که رهبر انقلاب اسلامی امام سید علی خامنه‌ای این مسئله را بیان کردند و خاخامها و سیاستمداران بزرگ آنها نسبت به این امر هشدار داده‌اند.
 
وی تاکیدکرد: ما امروز از نظر دینی و اخلاقی و انسانی پایبند به ایستادن در کنار ملت فلسطین هستیم که با دستان خالی و همت‌هایی بلند، تحت اشغال رژیم آپارتاید قرار دارد و مرگ در راه خدا، وطن و مقدسات را به شوق خداوند می‌پذیرد.
 
این پژوهشگر مسلمان تاکیدکرد: مردم فلسطین منتظر سازمان ملل متحد و شورای امنیت و استکبار جهانی نمی‌ماند بلکه تکیه آن به خداوند، آزادگان جهان و کشورهای محور مقاومت است که عرصه را برای رژیم موقت تنگ کرده‌اند و منتظر فرصتی برای پایان دادن این رژیم  و آزادی فلسطین از بحر تا نهر  هستند.

ارسال نظر