وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 587
 

اعتقاد راسخ به وحدت در جهان اسلام، از ویژگیهای ممتاز سردار سلیمانی است/وحدت، ضرورت و راهبرد ما در مقابله با دشمن مشترک است

دبیرکل مجمع تقریب اظهار کرد: دشمنان میخواستند فرقه ها و مذاهب و گرایشهای مختلف را با هم درگیر کنند و کلان پروژه امت واحده اسلامی و اتحادیه اسلامی را مخدوش کنند که به برکت مدیریت جهادی و میدانی حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، پروژه داعش شکست خورد.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 494
 

سردار سلیمانی همواره به فریاد و یاری مسلمانان می‌رسید

امام جمعه بندر لنگه اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی نماد بارز دفاع از کیان اسلامی در مقابل زیاده خواهی های دشمن بود و برای برنامه ریزی های دشمن سد مستحکمی به حساب می‌آمد تا دشمن نتواند به مقاصد شوم خود برسد.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 597
 

شهید سلیمانی جان خود را برای حفظ وحدت و نجات امت اسلام فدا کرد

سردار سلیمانی واقعا به دنبال شهادت بود و چنان محبوب بود که شهادتش غم بزرگی را در دل ها نشاند هم زندگی آبرومندی داشت و هم بزگوارانه شهید شد.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 431
 

اخلاص شهید سلیمانی، نقش مهمی در رشد و ترقی شخصیت ایشان داشت

امام جمعه اهل سنت صادقیه تصریح داشت: تمام شؤون زندگی سردار سلیمانی، خالصانه برای خدا بود و در راه خدا بر می داشت که باید خصلیتهای نیک او را به نسل جوان منتقل کنیم.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 432
 

شهید سلیمانی در جهاد، تدبیر و ایثارگری تکرار نشدنی بود

مدرس مدارس علوم دینی گلستان اظهار داشت: شهید سلیمانی در جهاد، تدبیر و ایثارگری تکرار نشدنی بودو ما باید تلاش کنیم تا راه این سردار بزرگ اسلام را ادامه دهیم و کفار دین را که با اسلام و اسلام گرایی مشکل دارند را از صحنه روزگار محو کنیم.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 451
 

10 شاخص مکتب سردار سلیمانی

سردار قاسم سلیمانی نماد مقاومت و رهبری جریان مبارزه با ستم بود. او همچنین نماد مردمی بود که 200 هزار شهید تقدیم اسلام کرد و در مبارزه با داعش و تروریسم جوانان خود را به عرصه نبرد فرستاد.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 416
 

سردار سلیمانی در برابر کفر و صهیونیسم طغیان کرد

مهم است فرهنگ باطل صهیونیسم از سرزمین های اشغالی برود. در عصر کنونی پهلوانی مانند حاج قاسم سلیمانی آمد و با همه علمای شام، سوریه و لبنان ارتباط نزدیکی داشت و زیر سایه مبارزاتش با تروریسم و داعش، فرهنگ مقاومت را به منصه ظهور نشاند و به مفهوم واقعی به کمک مستضعفان و مظلومان این سرزمین ها برخاست.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 434
 

سردار سلیمانی در یکپارچه سازی جنبش های مقاومت نقش ارزشمندی داشت

سردار سلیمانی به دلیل فعالیت های مجاهدانه در بین مردم به عنوان قهران ملی شناخته شده است لذا بعد از شهادت ایشان بسیاری از افراد در داخل و خارج کشور خواستار محکوم سازی عاملان شهادت ایشان هستند.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 440
 

سردار سلیمانی؛ الگوی آزادی خواهی و مقاومت

اگر اسلام را در چارچوب یک امت واحده ببینیم دیگر رنگ و نژاد و مذهب مورد توجه قرار نمی گیرد و اصل قضیه یک نگاه انسانی جهان شمول است.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 427
 

شهید سلیمانی شخصیتی کم نظیر و جامع الاطراف بود

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تأکید کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی باید به عنوان یک فرهنگ در حوزه ها، مدارس و دانشگاههای ما به صورت نظری و عینی تدریس شود که صورت عینی آن خود حاج قاسم است.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 440
 

حاج قاسم سلیمانی زنجیره اتحاد و همدلی را در جبهه مقاومت به وجود آورد

ماموستا کلشی نژاد اظهار کرد: زمانیکه به منطقه نگاه می‌کنیم میبنیم که دشمنان اسلام چه تلاش هایی را برای سرکوب مسلمانان و از بین بردن ارزشهای دینی اسلامی به کار بردند به همین جهت است که مسئله جبهه مقاومت برای کسانی که دلسوز دین هستند، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 403
 

شهید سلیمانی، نمونه عینی برای سرداری وحدت امت اسلامی و دفاع از مظلومان بود

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی تأکید کرد: سردار سلیمانی، شخصیت عظیمی بود که تنها هدفش، نجات دادن مظلومان از یوغ استکبار جهانی و ایجاد وحدت بین آحاد امت اسلامی و مصداق تام آیه شریفه «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» بود.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 419
 

حاج قاسم سلیمانی نه تنها از اسلام بلکه از همه امت اسلامی همواره دفاع می‌کرد

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه اظهار داشت: عظمت و بزرگی سردار بزرگ اسلام، حاج قاسم سلیمانی به اندازه ای بود که دشمنان کینه توز اسلام دوام نیاوردند و ایشان را به درجه رفیع شهادت رساندند و بیش از پیش سبب بزرگی این مرد آسمانی شدند.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 506
 

شهید سلیمانی صفتهای انسانی والا و ارزشمندی داشت و بسیار فروتن بود

رئیس شورای عالی مجمع تقریب اظهار داشت: سردار سلیمانی به خاطر اخلاق و تواضع و فروتنی که داشت، با وجود اینکه یک فرد نظامی بود، ولی توده های مردم از جمله کسبه و بازاری ها و کسانی که نظامی هم نبودند، علاقه خیلی خاصی به ایشان داشتند.

۱۴۰۱/۱۰/۱۱ 406
 

وبینار بزرگداشت مردآسمانی(2) به همت معاونت امور ایران مجمع تقریب از بستر فضای مجازی برگزار می شود

وبینار بزرگداشت مردآسمانی(2) به همت معاونت امور ایران مجمع تقریب از بستر فضای مجازی برگزار می شود.