وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
حاج قاسم سلیمانی زنجیره اتحاد و همدلی را در جبهه مقاومت به وجود آورد
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ۰۹:۵۵ 440
ماموستا کلشی نژاد:

حاج قاسم سلیمانی زنجیره اتحاد و همدلی را در جبهه مقاومت به وجود آورد

ماموستا کلشی نژاد اظهار کرد: زمانیکه به منطقه نگاه می‌کنیم میبنیم که دشمنان اسلام چه تلاش هایی را برای سرکوب مسلمانان و از بین بردن ارزشهای دینی اسلامی به کار بردند به همین جهت است که مسئله جبهه مقاومت برای کسانی که دلسوز دین هستند، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ماموستا مامد کلشی نژاد، امام جمعه اهل سنت ارومیه در وبینار بزرگداشت مردآسمانی(2) که به همت معاونت امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزارشد، اظهار داشت: ما مسلمانان تا زمانیکه مواضع و سیاست های خصمانه دشمنان را نشناسیم اهمیت جبهه مقاومت و فداکاری ها و از خود گذشتگی های این جبهه مقدس را نمی‌توانیم درک کنیم اما زمانیکه بتوانیم با بصیرت کافی و روح دینی به این مسئله نگاه کنیم آن زمان است که اهمیت جبهه مقاومت برای ما روشن خواهد شد.

وی افزود: در طول تاریخ دشمنان اسلام در جبهه های مختلف و برای از بین بردن دین و ارزشهای دینی از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کردند و متاسفانه بارها به پیکره اسلام ضربه مهلکی وارد کردند.

ماموستا کلشی نژاد تصریح کرد: زمانیکه به منطقه نگاه می‌کنیم میبنیم که دشمنان اسلام چه تلاش هایی را برای سرکوب مسلمانان و از بین بردن ارزشهای دینی اسلامی به کار بردند به همین جهت است که مسئله جبهه مقاومت برای کسانی که دلسوز دین هستند، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در آن زمان که کشورهایی همانند لبنان، عراق، سوریه، فلسطین و افغانستان هر یک به صورت جداگانه مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کردند ما دیدیم که تا چه اندازه مورد هجمه قرار می‌گرفتند و خسارت های فراوانی را متحمل شدند همه این موارد به این دلیل بود که جبهه مقاومت واحدی نداشتند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه  تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی با ورود به منطقه میان، حماس فلسطین، حزب الله لبنان، نیروهای مردمی سوریه و همچنین حشد الشعبی عراق و افغانستان و... پیوند عمیقی ایجاد کرد و گروهای متشکل از افراد دینی تشکیل داد. با ایجاد این زنجیره اتحاد گروه های مقاومت شکل گرفتند و در مقابل همه قدرت‌های سلطه طلب و استعمارگر ایستادگی کردند و هزینه های هنگفت چندمیلیارد دلاری آمریکایی ها را در منطقه به باد دادند.

ماموستا کلشی نژاد ابراز کرد: در جنگ 33 روزه علیرغم همه تلاشهایی که رژیم صهیونیستی انجام داد تا بر جبهه مقاومت پیروز شود اما اتحاد، همبستگی انسجام این جبهه باعث شد که این رژیم استکباری مغلوب شود و در مابقی جنگها احساس ضعف کند.

وی تاکید کرد: امروز ما باتوجه به فرمایش مقام معظم رهبری به دنبال اخراج استکبار جهانی در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی هستیم.

ماموستا کلشی نژاد اذعان کرد: مستکبرین درحالی که تمام تلاش خود را کردند تا بشار اسد را از سوریه اخراج کنند اما نتوانستند سیاست های خصمانه خود را در آنجا پیاده کنند و دولت سوریه پابرجاست. همچنین در جنگهای نیابتی و جریانهای داعش که در منطقه به وجود آوردند سعی کردند که به مقاصد شوم خود دست یابند اما همین محور مقاومت توانست جرثومه فساد را در منطقه از بین ببرد و مردم بار دیگر روی آرامش و امنیت را دیدند.
 
وی در پایان گفت: انشالله به زودی شاهد پاکسازی سایر کشورهای اسلامی از چنگال استکبار جهانی خواهیم شد و حزب الله لبنان روز به روز بیشتر تقویت پیدا کند. همه این تلاشها ناشی از اتحاد و همدلی است که زنجیره آن توسط حاج قاسم ایجاد شده است.

ارسال نظر