وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سردار سلیمانی همواره به فریاد و یاری مسلمانان می‌رسید
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ۱۰:۰۹ 492
شیخ راهبر:

سردار سلیمانی همواره به فریاد و یاری مسلمانان می‌رسید

امام جمعه بندر لنگه اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی نماد بارز دفاع از کیان اسلامی در مقابل زیاده خواهی های دشمن بود و برای برنامه ریزی های دشمن سد مستحکمی به حساب می‌آمد تا دشمن نتواند به مقاصد شوم خود برسد.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، شیخ مسعود راهبر امام جمعه بندر لنگه در وبینار بزرگداشت مردآسمانی(2) که به همت معاونت امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی نماد بارز دفاع از کیان اسلامی در مقابل زیاده خواهی های دشمن بود و برای برنامه ریزی های دشمن سد مستحکمی به حساب می‌آمد تا دشمن نتواند به مقاصد شوم خود برسد.

وی افزود: نگاه تقریبی حاج قاسم در دفاع از کیان اسلامی بیانگر افق بلند مدت ایشان برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی بود.

شیخ راهبر تصریح کرد: سردار سلیمانی همواره به فریاد و یاری مسلمانان شتافت، امروز وظیفه ما این است که بیش از پیش فرهنگ جهاد و دفاع از کیان اسلامی را در جامعه خود نهادینه کنیم.

امام جمعه بندر لنگه خاطر نشان کرد: کفار امروز برای ضربه زدن به امت اسلامی و برای ایجاد افتراق و تشتت میان مذاهب، دسیسه ها و برنامه ریزی های بلند مدتی را طراحی کرده اند.

شیخ راهبر تاکید کرد: امروز همه مسلمانان باید با هر دیدگاه و تفکری،امتی واحد علیه کفار، استکبار و استبداد شویم،  تا بتوانیم بهترین بهره ها را برای مردم اقصی نقاط جهان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه جهان امروز، جهان پر از فتنه و نیرنگ است، اظهار داشت: جهانی که در آن حق و باطل به وضوح تشخیص داده نمی‌شود بنابراین ما باید بصریت داشته باشیم و مقابل کفار و دشمنان قسم خورده اسلام بایستیم.

امام جمعه بندر لنگه خاطر نشان کرد: امروز جوامع اسلامی بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و انسجام است بنابراین وجود شخصیت هایی که می‌توانند محور برادری و اتحاد و محور بیان فرهنگ جهاد و شهادت در راه خدا باشند الزامی است. کسانی که در مقابل بهشت الهی با خدا معامله نمودند و در این راه جان و مال خود را تقدیم کردند در واقع این معامله ای دو سر سود برای مومنان بوده است.

شیخ راهبر اذعان کرد: با اتحاد، انسجام، همبستگی، برابری و برادری همه ما باید در این زمینه تلاش کنیم تا تبعیض ها از بین برود ما باید هوشیاری خود را در راه دفاع از اسلام بیش ازپیش بالا ببریم تا بتوانیم بر استکبار جهانی پیروز شویم.

امام جمعه بندر لنگه گفت: امیدواریم در هیچ کجا شاهد برادر کشی، جنگ و تشتت نباشیم، آنچیزی که دشمن میخواهد همین است که ما مسلمانان اشتراکات را کنار بگذاریم و به اختلاف روی آوریم.
 
وی با بیان اینکه ما باید نقش سردارانی چون حاج قاسم سلیمانی را برجسته کنیم، گفت: خدمات ارزنده ای که حاج قاسم به امت اسلامی عرضه کرد بر هیچ کس پوشیده نیست، شخصیتی که توانست مرزهای ایران اسلامی را با امنیت و اقتدار محافظت کند وهمه فرق و مذاهب را در کنار هم علیه کفرو الحاد جمع نماید.

ارسال نظر