وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سردار سلیمانی در برابر کفر و صهیونیسم طغیان کرد
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ۱۰:۰۳ 415
امام جمعه آق قلا در وبینار بزرگداشت مرد آسمانی(2):

سردار سلیمانی در برابر کفر و صهیونیسم طغیان کرد

مهم است فرهنگ باطل صهیونیسم از سرزمین های اشغالی برود. در عصر کنونی پهلوانی مانند حاج قاسم سلیمانی آمد و با همه علمای شام، سوریه و لبنان ارتباط نزدیکی داشت و زیر سایه مبارزاتش با تروریسم و داعش، فرهنگ مقاومت را به منصه ظهور نشاند و به مفهوم واقعی به کمک مستضعفان و مظلومان این سرزمین ها برخاست.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، آخوند عبدالرزاق رهبر، مدیر مجتمع دینی عرفانی و امام جمعه آق قلا در وبینار بزرگداشت مرد آسمانی(2) که به مناسبت فرارسیدن سومین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی از سوی مجمع تقریب برگزار شد، نقش سردار سلیمانی را در مبارزه با صهیونیسم مورد توجه قرار داد و گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی پهلوان برومند اسلام بود که در برابر کفر و الحاد و صهیونیسم طغیان کرد. در تاریخ اسلام هر گاه شیاطین حمله می کردند، خداوند یک رجل الهی را می فرستاد تا در برابر دشمنی های شیطان بایستد. چنان که در صدر اسلام دو قوم یهود به نام بنی نظیر و بنی قریظه قصد داشتند چراغ اسلام را خاموش کنند که رسول اکرم با دعاهای خود برای خاموش کردن این چراغ باطل اقدام کرد و بعد از آمدن پهلوانان اسلام دشمنان کنار رفتند. به این ترتیب در صدر اسلام همواره مدافعان و مجاهدان نابی همچون سیدالشهدا حضور داشتند که فداکارانه در مقابل ظلم ایستادند و فتنه دشمنان را خاموش کردند.

عبدالرزاق رهبر به عصر کنونی و چالش های پیش روی مسلمانان اشاره کرد و بیان داشت: در هر عصری که ظالمان قصد حرکت علیه حقیقت و اسلام داشتند و برای جذب ایادی خود حرکت کردند، از طرف خدا نوری ایجاد می شد و تمام ظلمات های خائنانه آنها را از بین می برد. درهمین راستا حضرت امام خمینی در عصر حاضر با صدای بلند فریاد زد تا توجه همه مسلمانان را متوجه خطر صهیونیسم نماید. ایشان تاکید داشتند که رژیم اشغالگر صهیونیستی باید از میان برود و همه وظیفه دارند با اسرائیل غاصب مبارزه کنند.  

او در ادامه اظهار داشت: در دوره انقلاب اسلامی دغدغه امام راحل و مقام معظم رهبری دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با غده سرطانی رژیم صهیونیستی بوده است. مقام معظم رهبری در همه سخنرانی های خود بر این مهم تاکید دارند. به اعتقاد ایشان اگر همه مسلمانان با هم متحد شوند، می توانند سرزمین های اشغالی و مسجدالاقصی و قدس شریف را ازاد کنند.

عبدالرزاق رهبر با تاکید بر این که وحدت باید هدف اصلی مسلمانان باشد، ادامه داد: مهم است فرهنگ باطل صهیونیسم از سرزمین های اشغالی برود. در عصر کنونی پهلوانی مانند حاج قاسم سلیمانی آمد و با همه علمای شام، سوریه و لبنان ارتباط نزدیکی داشت و زیر سایه مبارزاتش با تروریسم و داعش، فرهنگ مقاومت را به منصه ظهور نشاند و به مفهوم واقعی به کمک مستضعفان و مظلومان این سرزمین ها برخاست.

او تصریح کرد: در حقیقت حمایت از همه سرزمین های مظلوم و جهاد در راه حقیقت اسلام، هدف اصلی اسلام و مورد تاکید مقام معظم رهبری بود که سردار سلیمانی برای تحقق آن جانفشانی کرد.  این وعده الهی است که هرکسی در راه خداوند جهاد کند خداوند مسیرها را برای مجاهد باز خواهد کرد.

عبدالرزاق رهبر در نهایت تصریح کرد: حیات سردار سلیمانی معنوی بود و همه اقداماتش از فضل و تقوای روحی و جسمی بود که در نهایت سبب شد به مقام رفیع شهادت دست یابد. باید فرهنگ او را ادامه داد تا از یادها فراموش نشود که جهان اسلام چه شهدای بزرگی داشت. الان در جمهوری اسلامی همه اقدامات در مسیر ایجاد وحدت و خاموش کردن فتنه هاست بنابراین باید هوشیار بود و راه شهدای بزرگی همچون حاج قاسم را ادامه داد.

ارسال نظر