وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
شهید سلیمانی در جهاد، تدبیر و ایثارگری تکرار نشدنی بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ۱۰:۰۶ 432
آخوند فرهمند:

شهید سلیمانی در جهاد، تدبیر و ایثارگری تکرار نشدنی بود

مدرس مدارس علوم دینی گلستان اظهار داشت: شهید سلیمانی در جهاد، تدبیر و ایثارگری تکرار نشدنی بودو ما باید تلاش کنیم تا راه این سردار بزرگ اسلام را ادامه دهیم و کفار دین را که با اسلام و اسلام گرایی مشکل دارند را از صحنه روزگار محو کنیم.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، آخوند عبدالجلیل فرهمند مدرس مدارس علوم دینی گلستان در وبینار بزرگداشت مردآسمانی(2) که به همت معاونت امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: شهید سلیمانی در جهاد، تدبیر و ایثارگری تکرار نشدنی بود و ما باید تلاش کنیم تا راه این سردار بزرگ اسلام را ادامه دهیم و کفار دین را که با اسلام و اسلام گرایی مشکل دارند از صحنه روزگار محو کنیم.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که امروز کشورهای اسلامی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، بازی ترور است، زمانیکه کشورهای ابر قدرتی مثل آمریکا و اسرائیل نمی‌توانند با یک کشور اسلامی مقابله کنند و رو در روی آن قرار بگیرند دست به ترور سرداران بزرگ می‌زنند که حاج قاسم سلیمانی از این دست بود.

مدرس مدارس علوم دینی گلستان ادامه داد: ترور سردار سلیمانی دل همه مسلمانان جهان را به درد آورد چراکه ایران اسلامی و جامعه اسلامی فردی را از دست داد که دل و جانش را در اختیار مسلمانان گذاشته بود.

آخوند فرهمند تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی نماد بنده مخلص خداوند بود، او در همه کارها از جمله کمک به سیل زدگان، زلزله زدگان، کمک به مردم عراق و سوریه و... پیش قدم بود.هیچگاه زمان و مکان برای حاج قاسم شرط نبود و انسانیت در درجه اول قرار داشت.

وی خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی امید را در دل مردم به وجود آورد و سرباز این مردم شد و با داعش مبارزه کرد چراکه دفاع از اسلام را وظیفه خود می‌دانست.

آخوند فرهمند اذعان کرد: رویکرد اصلی حاج قاسم سلیمانی مبارزه با ظلم و ستم بود و ما در دفاع از حرمین شریفین و سوریه دیدیم که جان خود را بر کف دست گذاشت و برای دفاع از مردم به میدان نبرد رفت.

مدرس مدارس علوم دینی گلستان اذعان کرد: استکبار جهانی زمانی که دیدند سردار سلیمانی برایشان مشکل ایجاد کرد دست به ترور این سردار گرانقدر زدند باید بدانیم که راه سردار سلیمانی ادامه داد و باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

ارسال نظر