وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
شهید سلیمانی از از پایه گذاران مقاومت اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و امپریالیسم آمریکا بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ۰۹:۴۴ 403
استاد دانشگاه و پژوهشگر فرانسوی:

شهید سلیمانی از از پایه گذاران مقاومت اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و امپریالیسم آمریکا بود

استاد دانشگاه و پژوهشگر فرانسوی اظهار کرد: شهید سلیمانی یک مکتب بود که به جهان امنیت بخشید؛ می دانست چگونه با کمترین امکانات، مبارزه بر علیه رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان و بر علیه گروه تکفیری در سوریه و عراق را پیش ببرد.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، عماد حمرونی استاد دانشگاه و پژوهشگر فرانسوی در وبینار بین المللی شهید سلیمانی شهید وحدت اقتدار امت که به همت مجمع تقریب برگزار شد، با اشاره به متن وصیت نامه سردار شهید سلیمانی و ساده زیستی ایشان اظهار داشت: او مرد بزرگی بود که تمام زندگی اش، از زمانی که جوان بود تا لحظه شهادتش، برای اسلام، برای انقلاب اسلامی و برای مقاومت صرف کرد و از پایه گذاران مقاومت اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و امپریالیسم آمریکا در منطقه بود.

وی با اشاره به خدمات سردار سلیمانی در جنگ تحمیلی، تصریح کرد:زمانی که عراق به ایران حمله کرد، شهید سلیمانی جوان با دوستان دوران بچگی خود در کرمان، گروهی را تشکیل داد تا از ایران، از انقلاب اسلامی جوان ایران و از اصول این انقلاب یعنی استقلال، آزادی و عدالت اجتماعی دفاع کند؛ او شاگرد ممتاز مکتب اسلام و مکتب انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره)بود و در ادامه هم با حمایت از رهبر معظم انقلاب راه ایشان را ادامه داد.

حمرونی گفت: شهید سلیمانی، یکی از چهره های مهم و معنوی مقاومت و یک مبارز واقعی و با تعصب بر علیه استعمار بود و جوانان لبنانی، عراقی و فلسطینی را بر علیه استعمار بسیج کرد.او یکی از معماران مقاومت بود که می دانست، چگونه در برابر ابر قدرت آمریکایی و صهیونیسم جهانی در جبهه های نظامی، اقتصادی، سیاسی و به ویژه رسانه ای، مبارزه کند.

وی ادامه داد: شهید سلیملنی یک مکتب بود که به جهان امنیت بخشید؛ می دانست چگونه با کمترین امکانات، مبارزه بر علیه رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان و بر علیه گروههای تکفیری در سوریه و عراق را پیش ببرد.

 این پژوهشگر فرانسوی خاطرنشان کرد: تروریست ها در همه نقاط جهان از جمله فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و در کشورهای دیگر اقدام به کشتن انسانها کردند. بنابراین خطری برای کره زمین بودند و شهید قاسم سلیمانی در میدان مبارزه علیه گروه های تروریستی و مزدوران شیطان، موفق عمل کرد.

حمرونی در پایان گفت: امیدوارم خدا به ما قدرت و بصیرت دهد تا الگوی شخصی و معنوی شهید سلیمانی را ادامه دهیم، برای اینکه پیام قاسم سلیمانی پیام عشق، معنویت و عدم ترس در برابر سربازان شیطان بود، او به ما قدرت می دهد تا به مبارزه علیه صهیونیسم و امپریالیسم آمریکایی ادامه دهیم. 

ارسال نظر