وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
رژیم صهیونیستی یزید زمانه است/امروز مسلمانان در مقابل جبهه کفر و صهیونیسم ایستاده اند
۱۴۰۳/۰۵/۱۴ ۱۲:۱۵ 23
مولوی یعقوبی در وبینار «امام حسین(ع) احیاء کننده دین اسلام»:

رژیم صهیونیستی یزید زمانه است/امروز مسلمانان در مقابل جبهه کفر و صهیونیسم ایستاده اند

امام جماعت مسجد خاتم الانبیاء قره تپه بهشهر اظهار کرد: متاسفانه امروز دنیا تغییر کرده است و دیگر براساس حق و عدالت عمل نمی‌شود. ما مسلمانان باید همواره در لقائ پروردگار باشیم و باید بدانیم امام حسین (ع) در این مسیر تصمیم گرفتند تا وارد این کارزار شوند و شیطان را شکست دهند.


به گزارش خبرگزاری تقریب، مولوی شیخ خیرالله یعقوبی امام جماعت مسجد خاتم الانبیاء قره تپه بهشهر در وبینار «امام حسین(ع) احیاء کننده دین اسلام» که صبح امروز به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: پیامبر (ص) امام حسین(ع) را کشتی نجات معرفی کرده اند.
 
وی افزود: ما در تاریخ خواندیم که زمانیکه همه به امام حسین (ع) گفتند که دست از این نهضت بردارند، ایشان فرمودند که اگر خورشید را دست راست و ماه را در دست چپ من قرار دهید من از این نهضت دست بر نمیدارم. امام حسین(ع) با این قیام در نظر داشتند که مسلمانان را از این منجلاب نجات دهند چراکه دستور خداوند بود و در این راه مواظب رفتار و کردار خود هم بودند.
 
مولوی یعقوبی تصریح کرد: زمانیکه امام حسین(ع) در برابر یزید قرار گرفتند بسیاری از اصحاب آمدند و اظهار کردند که پا در میدان نبرد نگذارند اما از آن افق دیدی که ایشان داشتند، کسی خبر نداشت.
 
امام جماعت مسجد خاتم الانبیاء قره تپه بهشهر خاطر نشان کرد: متاسفانه امروز دنیا تغییر کرده است و دیگر براساس حق و عدالت عمل نمی‌شود. ما مسلمانان باید همواره در لقائ پروردگار باشیم و باید بدانیم امام حسین (ع) در این مسیر تصمیم گرفتند تا وارد این کارزار شوند و شیطان را شکست دهند.

وی در پایان گفت: امروز ما مسلمانان در مقابل جبهه کفر و صهیونیسم هستیم، دیدیم که این رژیم صهیونیستی چگونه مردم بی‌گناه غزه را نابود کرد. باید گفت که اینها یزید زمانه هستند بنابراین ما باید در مقابل این ظلم بیاستیم و حق را فریاد بزنیم.

ارسال نظر