وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
شهید رئیسی برای بیداری امت‌های اسلامی تلاش می‌کرد
۱۴۰۳/۰۴/۰۳ ۱۵:۱۰ 31
رئیس بنیاد المصطفی هندوستان در وبینار "شهید رئیسی؛ منادی وحدت، مرد مقاومت":

شهید رئیسی برای بیداری امت‌های اسلامی تلاش می‌کرد

رئیس بنیاد المصطفی هندوستان، شهید رئیسی را الگوی تمام عیار دولت انقلابی در راستای خدمت به کشور و مسلمانان دانست.


به گزارش خبرگزاری تقریب، در نخستین وبینار بین‌المللی "شهید رئیسی؛ منادی وحدت، مرد مقاومت"  که امروز (یکشنبه) به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین "سید جوهر عباس رضوی" رئیس بنیاد المصطفی هندوستان، شهادت ‌آیت‌الله رئیسی و همراهان وی را خدمت مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت گفت و بیان داشت: شهید رئیسی، الگوی تمامی مردم جهان بود.
 
وی ادامه داد: سردار سلیمانی و شهید رئیسی به مسلمانان عزت و آبرو بخشیدند.
 
امام جمعه موروگورو تانزانیا با اشاره به این واقعیت که اخلاق شهدا نمونه است، تصریح کرد: خداوند متعال نیز می‌فرمایند: "فَضَلَ اللهُ المُجاهِدینَ عَلَی القاعِدینَ اَجرًا عَظیمًا‌". خداوند جهان به مجاهدین در راه حق  فضیلت بخشیده است. چرا که آنان اولاد و اموالشان را در راه خدا فدا کرده‌اند.
 
عباس رضوی خاطرنشان کرد: آن زمان که شهید رئیسی، تولیت حرم امام رضا (ع) را برعهده داشت، خدماتی بسیار عالی به زائران ارائه کرد که  بسیار قابل توجه است. وی در منصب قوه قضائیه هم مخلصانه به مردم خدمت کرد.
 
وی تصریح کرد: شهیدجمهور در مقام ریاست‌جمهوری به ملت مسلمان ایران، خدمات بسیار ارزنده‌ای ارائه کرد و همیشه خود را خادم مردم ایران می‌دانست.
 
امام جمعه موروگورو یادآورشد: آیت الله رئیسی در روز ولادت امام رضا(ع) به سمت ریاست‌جمهوری منصوب شد و در روز ولادت این امام عزیز به شهادت رسید که این خود گویای علاقه بیش از اندازه این شهید بزرگوار به امام رضا(ع) بود.
 
عباس رضوی  تاکیدکرد: خداوند مجاهدین را دوست دارد. پیامبر گرامی اسلام می‌فرمایند:"أَشْرَفُ الْمَوْتِ قَتْلُ الشَّهَادَةِ".
 
لازم به یادآوری است، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی به همراه آیت الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم، حسین امیرعبداللهیان، مالک رحمتی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد و همزمان با شب ولادت امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

ارسال نظر