وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
حضور در انتخابات باعث ایجاد وحدت و تقریب بیشتر در کشور می‌شود
۱۴۰۲/۱۱/۱۸ ۰۷:۴۳ 117
حجت الاسلام محرمعلی چراغی نیا در گفت وگو با تقریب:

حضور در انتخابات باعث ایجاد وحدت و تقریب بیشتر در کشور می‌شود

کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: حضور در انتخابات نه تنها باعث ایجاد وحدت و تقریب بیشتر در کشور می‌شود بلکه انتخابات خود ضامن و تضمین کننده بقای این انقلاب مردمی و اسلامی است لذا حضور و مشارکت در این همه پرسی باشکوه باید برای همه ما یک افتخار و یک وظیفه دینی و ملی محسوب شود.


حجت الاسلام محرمعلی چراغی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل در زمانی به وقوع پیوست که جهان به یک دنیای دو قطبی توسط ابرقدرتها تبدیل شده بود و این پیروزی باعث شد که تمام معادلات جهانی کشورهای استکباری از هم بپاشد.

کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: از این رو باید انقلاب اسلامی را یکی از مهمترین رویدادها و حوادث مهم در یکصد سال اخیر دانست.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه این انقلاب انقلابی مردمی و اسلامی است و بر اساس مردم سالاری دینی بنا شده است، عنوان داشت: یکی از عواملی که باعث قیام ملت ایران در برابر نظام ستمشاهی شد ظلم و فسادهایی بود که سراسر کشور را در بر گرفته بود و از سوی دیگر تبعیض ها و ستم‌هایی که بر ملت می‌رفت عرصه را بر مردم این کشور تنگ کرده بود که خوشبختانه با بصیرت دینی و سیاسی ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) شاهد ایجاد یک حکومت کاملاً اسلامی در این کشور در قرن بیستم بودیم.

حجت الاسلام چراغی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، عنوان کرد: یکی از افتخارات ایران اسلامی برگزاری انتخابات آزاد و مردمی است بنابراین این انتخابات به نوعی متعلق به ملت ایران است و برعکسِ آنچه که بیگانگان و معاندان در رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای بیان می‌دارند این انتخابات یک انتخابات آزاد و تعیین کننده برای سرنوشت و آینده همه ما محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات نه تنها باعث ایجاد وحدت و تقریب بیشتر در کشور می‌شود بلکه انتخابات خود ضامن و تضمین کننده بقای این انقلاب مردمی و اسلامی است لذا حضور و مشارکت در این همه پرسی باشکوه باید برای همه ما یک افتخار و یک وظیفه دینی و ملی محسوب شود.

ارسال نظر