وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
انقلاب اسلامی برگرفته از رسالت رسول خدا(ص) است/ وحدت اسلامی؛ رمز آزادی فلسطین
۱۴۰۲/۱۱/۱۸ ۰۷:۴۲ 139
آیت الله علما در گفتگو با تقریب:

انقلاب اسلامی برگرفته از رسالت رسول خدا(ص) است/ وحدت اسلامی؛ رمز آزادی فلسطین

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: اگر دنیای اسلام دست به دست هم بدهد و کلمه وحدت را در نظر بگیرد فلسطین عزیز آزاد خواهد شد، باید روش و سنت پیغمبر و حضرات معصومین را به درستی دنبال کنند در اینصورت به هیچ چیزی احتیاج نداریم و دچار گرفتاری های کنونی جهان نخواهیم شد.


آیت الله مصطفی علماء نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب در آستانه عیدسعیدمبعث رسو ل مکرم اسلام (ص)، این عید بزرگ را به تمام امت اسلامی در اقصی نقاط عالم تبریک گفت و اظهار داشت: خداوند تبارک و تعالی پیامبراسلام(ص) را به عنوان اسوه و الگو معرفی می کند.

آیت الله علما ، افزود: باید همه بشریت تا روز قیامت نگاهشان به رسول خدا(ص) و اعمال و رفتار ، کردار ، حکومت داری و مردم داری چه عمومی و رفتار شخصی باشد.

نماینده سابق ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان کرد: امت اسلام باید پیامبراسلام(ص) را به عنوان الگوی جامع قرار دهد، تمام کردار ایشان الگویی برای تمام بشریت و انسان ها است.

وی ادامه داد: پیرامون پیامبر اسلام(ص) و سنن نبوی روایات بسیار است، از جمله مرحوم علامه بزرگوار طباطبایی یک جلد کتاب به نام سنن نبی دارد که مرحوم افقهی ترجمه کرده اند، که امت اسلامی میتواند چراغ راه خود قرار دهد.

امام جمعه سابق کرمانشاه تصریح کرد: پیامبراکرم(ص) به بسیاری از کشورهای دنیا نامه نوشتند و امت ها را به توحید و خداشناسی دعوت کردند و به عبودیت خدا فراخواندند.

وی دهه فجر را تبریک گفت و اذعان داشت: انقلاب اسلامی برگرفته از رسالت رسول خدا است؛ تمام بشریت چه مسلم و چه غیر مسلم باید به روش و سیره و منش پیامبر اسلام(ص) تمسک جویند، در واقع عید مبعث به معنای به فکر انداختن و راه انداختن و بیدار کردن انسان ها است.

وی در پایان ضمن اشاره به مسائل مهم جهان اسلام خصوصا مسئله فلسطین، تاکید کرد: اگر دنیای اسلام دست به دست هم بدهد و کلمه وحدت را در نظر بگیرد فلسطین عزیز آزاد خواهد شد، باید روش و سنت پیغمبر و حضرات معصومین را به درستی دنبال کنند در اینصورت به هیچ چیزی احتیاج نداریم و دچار گرفتاری های کنونی جهان نخواهیم شد.

ارسال نظر