وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
اثرات مثبت وحدت و برادری بین مسلمانان نتیجه مجاهدت‌های حاج قاسم بوده است
۱۴۰۲/۱۰/۱۸ ۱۱:۲۶ 128
ماموستا هاشم‌آبادی در گفت‌‎وگو با تقریب:

اثرات مثبت وحدت و برادری بین مسلمانان نتیجه مجاهدت‌های حاج قاسم بوده است

امام جمعه پیرانشهر گفت: اثرات مثبت وحدت و برادری و یکی بودن بین مسلمانان نتیجه رفتار جوانمردانه و مجاهدت‌های سردار سلیمانی است که برای مسلمانان افتخار بوده و به آن بزرگوار تأسی خواهند کرد.


ماموستا محمدصالح هاشم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب با اشاره به کینه و دشمنی استکبار جهانی از ایران و در رأس آن آمریکا اظهار داشت: بی‌تردید اگر استکبار تصمیم به نابودی یک شخص کند به معنی این است که آن فرد دارای ویژگی‌های خاصی است.

وی افزود: سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با توجه به اینکه متعلق به همه مسلمانان بود و برای اسلام کار می‌کرد، هر جا که مظلومی وجود داشت همانند مسلمانان عراق و سوریه و سایر نقاط جهان از آنان دفاع می‌کرد بنابراین این خصیصه ایشان سبب شد که آمریکا نفرت و کینه بیشتری نسبت به این سردار داشته و سبب شهادت حاج قاسم شود.

امام جمعه پیرانشهر گفت: بر این اساس اثر حاج قاسم در منطقه و در جامعه اسلامی بسیار ماندگار است و هر کس داعیه اسلام و مسلمانی دارد بی‌تردید حب سردار سلیمانی را در دل داشته و از سوی دیگر دشمن سعی دارد که حاج قاسم را از گروهی از مسلمانان جدا کند اما نمی‌تواند این کار را بکند و بی‌تردید اثرات مثبت وحدت و برادری و یکی بودن بین مسلمانان نتیجه رفتار جوانمردانه و مجاهدت‌های سردار سلیمانی است که برای مسلمانان افتخار بوده و به آن بزرگوار تأسی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی نسبت به همه افرادی که با آنها ارتباط داشت بسیار مخلص و وفادار بوده و از سوی دیگر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد حاج قاسم فرمودند ایشان نخواستند در هیچ جایی دیده شوند اما خداوند خواست ایشان همه جا دیده شود و این اخلاص‌عمل سردار را می‌رساند که خالصانه خدمت کرد.

ارسال نظر