وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
وحدت و تقریب از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی است
۱۴۰۱/۱۱/۰۵ ۱۵:۱۲ 548
مولوی جامی احمدی در گفتگو با تقریب:

وحدت و تقریب از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی است

مولوی شرف الدین جامی احمدی عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت و امام جمعه تربت جام در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب در آستانه ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل(ره) پایه گذاری شد؛ جامعه ایرانی یکصدا و یکدل با وحدت و انسجام در مقابل رژیم تا دندان مسلح قیام کرد و آن را از میان برداشت و به زباله دان تاریخ انداخت.

مولوی احمدی، افزود: هیچ اقدامی از سوی دشمنان اسلام نتوانست از این قیام شکوهمند جلوگیری نماید؛ جوامع ایرانی از قومیت ها ، طوایف ، مذاهب و احزاب مختلف با یکدیگر متحد شدند و در کنار یکدیگر با وحدت و رهبری امام(ره) انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، تصریح کرد: در واقع مکتب انقلاب اسلامی که برگرفته از سنت رسول الله(ص) و قرآن کریم می باشد و به تمام دنیا صادر شده است؛ در بسیاری از ممالک کشورهای اسلامی به مانند سوریه ، عراق و دیگر کشورهای اسلامی به تاسی از انقلاب اسلامی با ملت های مسلمان خود همسو گردیده اند.

امام جمعه تربت جام با بیان این که وحدت و تقریب از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی است، عنوان کرد: نکته قابل توجه این است که در این بین ما مشاهده کردیم غیر مسلمانان نیز با تاسی از انقلاب اسلامی در کشورهای اروپایی و امپریالیسمی انقلاب هایی را کلید زده اند و در حال رونق و گسترش هستند.

وی در پایان تاکید کرد: پیامبر اسلام(ص) با هیچ ابرقدرتی در عصر خود ارتباط نداشتند، در واقع کمک رسانی و درخواست همکاری را به کشورهای اسلامی باید برد زیرا امت اسلامی از یک پیکر واحد هستند؛ انشاالله به برکت وحدت و انسجام امت اسلامی و خون شهدا، انقلاب اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری به اهداف عالیه خود دست خواهد یافت.

ارسال نظر