وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
وحدت جهان اسلام بزرگترین کابوس استکبار جهانی است
۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ۱۳:۱۲ 495
حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی در گفت‌وگو با تقریب:

وحدت جهان اسلام بزرگترین کابوس استکبار جهانی است

حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: امروز بیشتر هر زمان دیگری برادران اهل سنت و اهل تشیع باید مواظب توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان باشند.
 
امام جمعه موقت کرمانشاه تأکید کرد: دشمن در ماههای اخیر با جنایت هایی که توسط مهره‌های خویش در کشور انجام داد عملا این مهم را هویدا کرد که هدف آنها از بین بردن اصل اسلام راستین است.
 
حجت الاسلام و المسلمین حجتی گفت: دشمن با قدرت رسانه ای که در اختیار دارد اقدام به راه اندازی شبکه های ماهواه ای بسیاری کرده است که غالب تلاش این شبکه ها شکاف بین برادران دینی در اسلام است، لذا باید بسیار هوشیار باشیم و فریب مظلوم نمایی ها و سیاه‌نمایی های این شبکه های ماهواه ای و... دشمن را نخوریم.
 
این عالم برجسته کرمانشاهی تأکید کرد: امروز زمان بازگو کردن اختلاف سلایق بین سنی و شیعه نیست، زیرا از یک سو این اختلافات به حدی ناچیز و پیش پاافتاده هستند که بیان آنها هیچ سودی به جز شاد کردن دشمنان ندارد و از سوی دیگر پررنگ کردن این اختلافات زمینه ای برای عقب افتادگی جهان اسلام خواهد بود.
 
امام جمعه موقت کرمانشاه یادآور شد: وحدت جهان اسلام بزرگترین کابوس استکبار جهانی است، وحدت و تقریب مسلمین می تواند منافع بسیای از دشمنان دین مبین اسلام را عملا به خطر بیندازد، از همین رو آنها همواره تلاش دارند که این وحدت در بین مسلمانان محقق نشود.

ارسال نظر