وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
نیازمند ایستادگی مقتدارنه در برابر دشمنان و بیان دستاوردهای جهان اسلام هستیم
۱۴۰۱/۰۹/۱۳ ۱۱:۲۸ 450
شیخ افرا در گفتگو با تقریب:

نیازمند ایستادگی مقتدارنه در برابر دشمنان و بیان دستاوردهای جهان اسلام هستیم

شیخ خلیل افرا رییس هئیت افتاء اهل سنت استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب جهان اسلام را نیازمند جبهه ای متحد، یک دل و یکصدا دانست و اظهار داشت: بنده فکر میکنم جهان اسلام نیازمند ابزار ها و گروه های قدرتمند فکری و خبرگزاری های متحد و جمعی است که یک صدا و به طور واحد در مقابل هر نوع هجمه و توهین ایستادگی مقتدارنه داشته باشد و ازدستاوردهای جهان اسلام استقبال و اشاعه نماید.

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت افزود: متاسفانه شاهد شبکه ها و گروه های معاند گوناگونی هستیم که مورد حمایت دشمنان اسلام هستند؛ کشورهای اسلامی باید دست یکدیگر را گرفته و در مقابله با هجمه دشمنان ید واحده داشته باشند و به مانند مشتی گره شده بر دهان یاوه گویان زنند.

شیخ افرا تصریح کرد: اغلب این افراد با دروغ پراکنی و توهین و افترا به فرقه ها و مذاهب اسلامی در صدد جریحه دار نمودن احساس مسلمین هستند و با اقسام مختلف مسلمانان را برعلیه یکدیگر تحریک می کنند.             

امام جمعه موقت شهر کنگان، در پایان تاکید کرد:مسئله ای که اکنون در جهان اسلام به آن نیاز است عمل نمودن به وظایف شرعی و قانونی در برابر امت اسلامی است، به معنای آنکه هر نوع برنامه ریزی و الگوسازی باید در مسیر رشد وبالندگی تفکرات و عقاید دینی ملت های مسلمان باشد.

کلمات کلیدی

ارسال نظر