وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
مولوی عبدالهی اسکندر: صف واحده سبب اعتلای عزت و قدرت امت اسلامی خواهد شد
۱۴۰۲/۰۶/۲۹ ۰۹:۰۹ 221
وحدت و تقریب؛

مولوی عبدالهی اسکندر: صف واحده سبب اعتلای عزت و قدرت امت اسلامی خواهد شد

خطيب جمعه اهل سنت اسديه خراسان جنوبي، بیان کرد: امت اسلامی باید وحدت و یک صف شدن را در دستور کار خود قرار دهند تا بتوانند امور مسلمین مانند تجارت و مسائل گوناگون که ارتباط مستقیم با معنویت و مادیت امت اسلامی دارد به شکوفایی و استقلال برسانند.

مولوي سيد احمد عبدالهي اسكندر خطيب جمعه اهل سنت اسديه خراسان جنوبي در گفتگو با خبرنگارحوزه اندیشه خبرگزاری تقریب در آستانه هفته وحدت، وحدت و تقریب را موجب یکپارچگی و رشد و بالندگی امت اسلامی دانست و اظهار داشت: امت اسلام و تمام دست اندرکاران نظام های اسلامی باید تمام شاخه های قدرت را در ذیل وحدت ساماندهی نمایند تا اسلام ناب به منصه ظهور رسیده و جهان را از عدل و صمیمیت و دوستی پرسازد.

مولوی عبداللهی اسکندر در ادامه افزود: مسلمانان عالم باید زمینه ای را فراهم کنند که وحدت و یک صف شدن را به وضوح مشاهده کنند تا بتوانند در تمامی امور مسلمین مانند تجارت و مسائل گوناگون که ارتباط مستقیم با معنویت و مادیت امت اسلامی دارد به شکوفایی و استقلال برسانند.

خطيب جمعه اهل سنت اسديه خراسان جنوبي، تصریح کرد: لذا در شرایط کنونی جهان و از راه حل های مهم در مقابله با اقدامات دشمنان اسلام، قطعا وحدت و تقریب میان تمام ملت های مسلمان می باشد که می تواند نقشه های شوم دشمنان را خنثی نموده و از سویی قدرت اسلام را بیافزاید.

وی در پایان تاکید کرد: کشورهای اسلامی با وحدت و یکپارچگی باید سبب اعتلای عزت مسلمین شوند و از دشمنان امت اسلام خصوصا غربی ها و آمریکا که نمی خواهند رشد و بالندگی مسلمانان را مشاهده کنند، دوری کنند.

ارسال نظر