وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
مولوی حسن زهی: وحدت اسلامی؛ تنها راه مقابله با توطئه دشمنان اسلام
۱۴۰۲/۰۶/۲۸ ۱۴:۳۰ 259
وحدت و تقریب؛

مولوی حسن زهی: وحدت اسلامی؛ تنها راه مقابله با توطئه دشمنان اسلام

مولوی حسن زهی اظهار داشت:مردم باید برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی هوشیار باشند؛ زیرا هم در شیعه و هم در اهل سنت افرادی به دنبال ایجاد آتش در بین شیعه و سنی هستند.

مولوی عبدالله حسن زهی امام جمعه اهل سنت هامون در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: رشد و پیشرفت تکنولوژی منجر به ساخت سلاح‌های جدید و پیشرفته‌ای شده است که کشورهای مستکبر این سلاح ها را ضمن ایجاد جنگ و آشوب به کشورهای خاورمیانه با قیمت های گزافی می فروشند.

وی تصریح کرد: ایجاد ترس و دلهره کشورهای اسلامی از یکدیگر، یکی از برنامه‌های استکبار است تا بتوانند علاوه بر فروش سلاح‌های خود، جنگ و ناامنی ایجاد کند.

مولوی حسن زهی افزود: به عنوان مثال آمریکا در ۲۰ سال گذشته چندین میلیارد دلار از سلاح‌های خود را به افغانستان ارسال کرد و  این کشور را به ویرانه تبدیل کرد.

امام جمعه اهل سنت هامون گفت: کشورهای استکباری و ناتو خیلی از سلاح‌های خود را توسط مسلمانان تست و ارزیابی می‌کنند.

وی اظهار داشت: دشمن به دنبال آن است برتری خود را به کشورهای اسلامی نشان دهد و کشورهای اسلامی را فقیر و ناامن کند.

مولوی حسن زهی اذعان داشت: کشورهای اسلامی و غیر اسلامی باید هوشیار باشند که استکبار جهانی آنها را به تباهی نکشاند.

امام جمعه اهل سنت هامون بیان کرد: مسلمانان تنها با حفظ وحدت اسلامی می‌توانند در مقابل نقشه‌ها و برنامه‌های شوم دشمنان دوام آورند.

وی گفت: خدا را شکر امروزه سیاست‌های نورانی جمهوری اسلامی ایران و بینش‌ها و نگرش‌های مقام معظم رهبری در دیگر کشورهای اسلامی نهادینه شده است.

وی در انتها اظهار داشت: مردم باید برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی هوشیار باشند؛ زیرا هم در شیعه و هم در اهل سنت افرادی به دنبال ایجاد آتش در بین شیعه و سنی هستند.

ارسال نظر