وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
دشمن به دنبال پررنگ کردن اختلاف نظر و عقیده بین سنی و شیعه است
۱۴۰۱/۰۸/۱۱ ۰۸:۲۲ 416
ماموستا ملااحمد شیخی در گفتگو با تقریب:

دشمن به دنبال پررنگ کردن اختلاف نظر و عقیده بین سنی و شیعه است

ماموستا ملااحمد شیخی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: در هفته های اخیر شاهد هجمه بی سابقه دشمنان قسم خورده این نظام علیه تمامیت انقلاب بوده و هستیم.
 
امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: تلاش‌های مذبوحانه دشمنان برای به انزوا کشیدن ایران اسلامی در این روزها به عینه دیده می‌شود، معاندین و عوامل ضدانقلاب که توسط کشورهای متخاصم حمایت و تغذیه می شوند، به دنبال ایجاد پروژه ناامنی و کشته سازی در کشور هستند که در پس این برنامه ها، توطئه های بزرگی خود را پنهان کرده اند.
 
این عالم اهل سنت با تاکید بر اینکه وجود ایران در منطقه برای هیچ کشور زورگویی قابل تحمل نبوده و نیست، عنوان داشت: دشمنان جهان اسلام به دنبال کوچکتر کردن وسعت و قدرت بلاد اسلامی به هر قیمتی هستند، دشمن در عمل نشان داده است که به دنبال همان سرنوشت سوریه، عراق و افغانستان برای ایران عزیز ماست، لذا باید هوشیار باشیم و فریب بازی آنان را نخوریم.
 
وی ادامه داد: اگر خوب به حوادث این هفته ها نگاه کنیم شاهد یک جنگ رسانه ای بی سابقه از سوی معاندین برای ایجاد ناامنی اجتماعی و روانی در کشوریم، دشمن دست بر روی حساسیت های قومیتی و مذهبی گذاشته است به نحوی که می خواهد شیعه و سنی را در مقابل همدیگر قرار دهد و از سوی دیگر این برنامه را نیز برای اقوام و فرهنگ ها در سر دارد.
 
امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی با اشاره به اینکه فریب جنگ رسانه ای دشمن برای ما بسیار گران تمام خواهد شد، اظهار کرد: در بُعد نظامی دشمن از هر گونه اقدامی علیه این نظام عاجز است و امروز به دنبال ایجاد ناامنی در ایران است و به سخنان چند سال پیش «محمدبن سلمان» می رسیم که اعلام کرده بود که ما جنگ و ناامنی را به داخل مرزهای ایران می کشیم، ولی این سیاستمدار عرب با این حرف عملا دست داشتن در اقدام علیه امنیت ملی ایران را تاکید کرد و بی گمان باید منتظر پاسخ دندان شکنی از سوی ایران مقتدر باشد.
 
ماموستا شیخی با تاکید بر اینکه این روزها دستان زیادی در کار هستند که بین برادران دینی و مذهبی؛ شیعی و سنی اختلاف ایجاد کنند، اظهار داشت: شیعه و سنی برادر و هم کیش یکدیگرند، با این وجود اختلاف نظر و عقیده بین این دو مذهب وجود دارد که امری طبیعی است، اما دشمن این اختلاف نظرها را پررنگ می کند و روی آنها مانور می دهد به امید اینکه جنگ مذهبی در ایران به راه بیفتد.
 
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون دشمن به هر دری که زده است، ناکام و درمانده بوده است، ولی با این وجود عقل حکم می کند که هرگز دشمنان داخلی و خارجی را دست کم نگیریم، زیرا آنان از هر فرصتی برای انتقام گرفتن از نظام ما بهره برداری خواهند کرد.

ارسال نظر