وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
بن بست های آزادی فلسطین روز به روز بیشتر باز خواهد شد
۱۴۰۲/۰۹/۱۲ ۱۱:۲۰ 91
حجت الاسلام لقایی در گفتگو با تقریب:

بن بست های آزادی فلسطین روز به روز بیشتر باز خواهد شد

رئیس سابق مرکزی اسلامی در استرالیا، بیان کرد: امروز شاهد ان هستیم امت اسلامی و بشریت با شوک طوفان الاقصی از خواب غفلت بیدار شدند و یکپارچه در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به پا خواستند.


حجت الاسلام و المسلمین منصور لقایی استاد حوزه ، دانشگاه و رئیس سابق مرکزی اسلامی در استرالیا در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با اشاره به تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و پایداری و مقاومت ملت مظلوم فلسطین،اظهار داشت: از دستاوردهای محور مقاومت در روزهای اخیر که منجر به شکست غیر قابل ترمیم رژیم صهیونیستی گردید، بیداری امت اسلامی است؛ بیداری اسلامی و جنبش خودجوش ملت های آزاده نقطه شروع و آزادسازی فلسطین و قدرت و اقتدار نیروهای مقاومت در اقصی نقاط عالم است.

دکتر لقایی، تصریح کرد:طوفان الاقصی و اقدامات جبهه مقاومت در بیداری و آگاه سازی امت اسلامی می تواند بسیار موثر باشد، امروز شاهد ان هستیم ملت های جهان اسلام و بشریت با شوک طوفان الاقصی از خواب غفلت بیدار شدند و یکپارچه در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به پا خواستند.

وی عنوان کرد: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد شهادت تعدادی از خبرنگاران بوده ایم، درست زمانیکه به رسالت واقعی خود عمل می کردند توسط رژیم کودک کش و مظلوم کش صهیونیستی مورد هدف قرار می گیرند.

وی ادامه داد: لذا در عصری که رسانه ، شبکه ها و نیر فضای مجازی تا اندازه ای در اختیاز آزادی خواهان وجود دارد ، بن بست های آزادی فلسطین و جبهه های مقاومت روز به روز بیشتر باز خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: از آنجایی که بنده سالیان متمادی است که با مسلمانان جهان ارتباط مستمر دارم ، به خوبی مشهود است که نه تنها مسلمانان بلکه غیر مسلمانان نیز روز به روز به عدالت خواهان افزوده می شوند.

ارسال نظر