وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در عراق برگزار می شود
۱۴۰۳/۰۲/۱۷ ۱۰:۳۶ 78
با سخنرانی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی؛

دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در عراق برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری تقریب، شورای الرباط المحمدی عراق با صدور بیانیه‌ای از برگزاری دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با شعار «طوفان الاقصی.. قضیة و هویة» و با حضور جمعی از علما و اندیشمندان جهان اسلام خبرداد.

در این بیانیه آمده است: مسئله فلسطین همچنان هر کسی را که در مسیر پیروزی انسانی با مفهوم عام آن حرکت می‌کند، به خود مشغول می‌دارد. مسئله فلسطین، آرمان هر فرد غیرتمندی است که به ظلم راضی نمی‌شود و از حق مردم مقاوم فلسطین که مصادره سرزمین و حقوقش را نمی‌پذیرد، کوتاه نمی‌آید.

در ادامه تاکید شده است: جهان اسلام از ابتدای اشغالگری رژیم صهیونیستی این مسئله سرنوشت‌ساز را بیان کرد تا این که سرانجام طوفان الاقصی شعله‌ور شد، تا به رژیم اشغالگر صهیونیست بگوید که ظلم، سرکشی، قتل و آواره کردن مردم بیگناه و غیرنظامیان کافی است.

این کنفرانس روز چهارشنبه (19 اردیبهشت‌ماه) با حضور اندیشمندانی از کشورهای ایران، افغانستان، بوسنی، ترکیه، سوریه عراق و کویت در بغداد برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان در دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی عراق در چهار محور الاقصی... طوفان و الفرقان، مسئله فلسطین در شیوه محمدی، مسئله فلسطین و جامعه بین‌المللی، مسئله فلسطین از دیدگاه عراق بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

ارسال نظر