وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
امام جمعه اهل سنت چابهار: مسلمانان برای مقابله با دشمنان باید وحدت خود را حفظ کنند
۱۴۰۲/۰۷/۰۴ ۱۲:۳۰ 180
وحدت و تقریب؛

امام جمعه اهل سنت چابهار: مسلمانان برای مقابله با دشمنان باید وحدت خود را حفظ کنند

امام جمعه اهل سنت چابهار عنوان داشت: ما باید از شرایط کنونی سوریه، عراق و افغانستان درس بگیریم که آمریکای مستکبر چه بلایی بر سر مسلمانان آنجا آورده اند.

مولوی ترنج زر امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: پیامبر اسلام می‌فرماید مسلمان برادر مسلمان است؛ همین یک جمله رسول خدا، پیام آور وحدت است.

وی افزود: ماه ربیع الاول جشن میلاد رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم است، می‌طلبد همه مسلمانان با یکدیگر متحد شده و جشن میلاد رسول خدا را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند.

وی گفت: جوانان و فرزندان نسل امروز به دلیل خامی و اطلاعات پایینی که در حوزه دین دارند به راحتی مساعد فریب خوردن توسط دشمن به خصوص در رسانه و فضای مجازی هستند.

مولوی ترنج زر بیان کرد: همانطور که یهود و نصارا با وجود اختلافات جدی در ادیان خود، در مقابل مسلمانان متحد و یکپارچه می‌شوند ، مسلمانان هم باید برای مقابله با دشمنان با وجود اختلافات مذهبی، وحدت خود را حفظ کنند.

امام جمعه اهل سنت چابهار عنوان داشت: ما باید از شرایط کنونی سوریه، عراق و افغانستان درس بگیریم که آمریکای مستکبر چه بلایی بر سر مسلمانان آنجا آورده اند و بدون رحم به شیعه و سنی، انواع بمب های شیمیایی و غیر شیمیایی را بر سر آنها می‌ریزند.

مولوی ترنج زر اظهار داشت: آن دسته از مسلمانانی که به خاطر پول و منافع اقتصادی با دشمنان اسلام دست دوستی می‌دهند یک روزی ضرر خواهند کرد و از کرده خود پشیمان می‌شوند.

ارسال نظر