وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
استکبار جهانی بدنبال خشن جلوه دادن چهره اسلام به جوانان است
۱۴۰۱/۰۹/۱۶ ۱۵:۱۵ 524
حجت الاسلام حسینی نژاد در گفتگو با تقریب:

استکبار جهانی بدنبال خشن جلوه دادن چهره اسلام به جوانان است

حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر حسینی نژاد رئیس مجمع نمایندگان و فضلای حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با اشاره به فعالیت های دشمنان در عرصه فضای مجازی و دنبال نمودن اهداف پلید و شوم خود در میان آحاد ملت های آزاده و مسلمان، اظهار داشت: یکی از فضاهایی که دشمنان اسلام اهداف خود را دنبال می کنند، فضای مجازی است که جامعه جوان را مشغول به فساد ، فحشا و منکرات می کنند؛ این اقدام  توطئه ای قدیمی توسط پیر استعمار انگلستان بوده است.

حجت الاسلام حسینی نژاد افزود: استکبار جهانی خصوصا پیر استعمارگر انگلیس و ایادی دیگرش مانند آمریکا و آتش بیار این معرکه یعنی اسرائیل جنایتکار همواره درصدد ایجاد اختلاف و تفرقه میان امت اسلامی بوده اند، یکی از اهداف استعماگران و استکبار جهانی ایجاد هرج و مرج در بین امت ها ، غارت مال ، نفوس و مشغولیت ملت ها به خود و حاکمانشان است تا امپریالیسم بتواند اهداف شوم خود را پیش ببرد.

وی عنوان کرد:  تفرقه و تشتت می تواند یکی از راه هایی باشد که بتوانند در بین امت اسلامی اختلاف ایجاد کنند؛ رسانه ها ، اهل قلم و تفکر و دارای بیان شیوا و روشنگری هستند در جهاد تبیین تلاش مضاعف کنند و نگذارند رسانه های معاندچهره زشتی از آنان به جامعه جوان نشان دهند.

مشاور تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) تصریح کرد: استکبار جهانی، حکام و سردمداران کشورهای اسلامی و حتی کشورهای مسیحی و غیر مسلمان را تحت اداره افراد فاسد ، عیاش و... قرار می دهند و انسان های آزاده که در حال خدمت به ملت خود هستند به عنوان تروریست و انسان های خشن جلوه می دهند.

این استاد حوزه علمیه قم در پایان تاکید کرد: خداوند متعال وعده پیروزی را به انسان های آزاده داده است، با توجه به تاکیدات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، دشمنان با عده و عده ای که دارند نمی توانند بر انسان های آزاده پیروز شوند.

ارسال نظر