وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ 417
 

سردار سلیمانی یک الگوی بزرگ و تاریخی برای مسلمانان است

مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان گفت: این سردار بزرگ اسلام در توحید و عمل به ارزش های اخلاقی از خود پایداری نشان داد و در این راه ثبات قدم داشت.

۱۴۰۱/۱۰/۱۳ 354
 

شهید سلیمانی، الگویی مناسبت برای تمامی کسانی است که دنبال چراغ راه هستند

فعال فرهنگی استان گلستان اظهار داشت: صحبتهای شهید سلیمانی بیشتر جذب کننده به دامن اسلام و دامن انسانیت است و انسانها را گویی با تمام تفاوتهایشان در اعتقادات و پوشش و ...هم درک و هم جذب می کرد.

۱۴۰۱/۱۰/۱۳ 363
 

حاج قاسم سردار بزرگ میدان وحدت آفرینی است

مدیر حوزه علمیه معصومیه بوشهر تصریح کرد: حاج قاسم پرورش یافته مکتب امامین انقلاب بود، آن دو امام بزرگواری که خود علمدار مسلمین و مظلومین جهان بوده و هستند.

۱۴۰۱/۱۰/۱۳ 332
 

شهید سلیمانی نقش مؤثری در خنثی سازی توطئه خاورمیانه جدید داشت

فعال فرهنگی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سردار سلیمانی ضمن اینکه در عرصه نظامی، فرمانده بسیار قهار و فهیمی بود، در عرصه خانه و خانواده و اجتماع، بسیار با عطوفت و مهربانی برخورد می کرد و در اوج سیاست، به معنویت هم توجه ویژه ای داشت.

۱۴۰۱/۱۰/۱۳ 387
 

مکتب سلیمانی یک ظرفیت حقیقی درونی و اعطایی است

سردار سلیمانی بر اساس عاطفه ایمانی نشات گرفته از معرفت عقلانی و عرفانی توانست به درجه ای برسد که این مسیر را انتخاب کند. بنابراین ایشان مصداق انسانی شد که به درجه ای از سلوک عرفانی رسید که عرفان او عرفان سکوت و سکون نباشد و عرفان سخن و قیام باشد.

۱۴۰۱/۱۰/۱۳ 358
 

مکتب حاج قاسم، مکتب حقیقت است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان اظهار داشت: با بررسی سیره همراهی حاج قاسم متوجه می‌شویم که ایشان در مسئله تبعیت از ولایت در مرحله بالا و تقریبا دست نیافتنی بودند. مردمی بودن، بی ادعا بودن، متواضع بودن و نگاه دینی- انقلابی داشتن جزء ده ها ویژگی هایی بود که حاج قاسم سلیمانی داشتند.

۱۴۰۱/۱۰/۱۳ 359
 

مکتبی که حاج قاسم در آن پرورش یافته بود، استکبار جهانی را به لرزه در آورد

استاد حوزه و دانشگاه از لبنان با تاکید بر این مطلب که نگاه حاج قاسم ایجاد تمایز میان ضعیفان و مستکبران بود، گفت: او حتی از مسیحیان مستضعف نیز دفاع می‌کرد و تمام توان خود را در دفاع از همه مظلومان جهان گذاشت و نقش اساسی برجسته او این بود که داعش را در سوریه و عراق از بین ببرد و نقشه آمریکایی سیطره بر خاورمیانه را نقش برآب کرد.

۱۴۰۱/۱۰/۱۳ 352
 

شهید سلیمانی، یک الگوی ممتاز و قابل رجوع برای همه آزادگان و احرار جهان است/ جامع نگری از ویژگیهای برجسته اوست

مسئول جامعه بسیج زنان کشور تصریح کرد: از ویژگیهای سردار سلیمانی، ایمان به دین مبین اسلام، ایمان به انقلاب اسلامی و رهبری آن، ایمان او به رسالت نظام مقدس اسلامی، ایمان او به حقانیت مبارزه با استکبار و صهیونیسم بین الملل و ایمان او به یاری رساندن به مستضعفان است.

۱۴۰۱/۱۰/۱۳ 363
 

سردار سلیمانی شخصیتی شجاع در مقابل مستکبران بود

امروز خون یک سردار ایرانی ریخته شد و در پی ریخته شدن خون، هزاران بلکه میلیون ها سردار سلیمانی در سرتاسر گیتی به پا برخاسته اند تا با دست در دست یکدیگر نهادن کشوری آباد و یکپارچه و متحد شکل گیرد و دشمنان لحظه ای خیال عبور از این سد محکم را در ذهن خود نپرورانند.

۱۴۰۱/۱۰/۱۳ 327
 

حاج قاسم تنها راه مبارزه با دشمن بیرونی را وحدت و انسجام مسلمین می‌دانست

معاون امور بانوان و خانواده استانداری گلستان اظهار داشت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با دوستان و جامعه اسلامی همواره با عطوفت و مهربانی برخورد می‌کرد و در مقابل به گونه ای جلوی دشمنان ایستادگی میکرد که لرزه بر تن آنان می‌انداخت.

۱۴۰۱/۱۰/۱۳ 331
 

نگاه سردار سلیمانی سبب تقویت وحدت میان مذاهب اسلامی شد

فعال فرهنگی استان خراسان جنوبی تاکید کرد: از خصوصیات این مرد بزرگ این بود که به امت اسلامی نگاهی تقریبی داشتند که سبب تقویت تقریب میان مذاهب اسلامی بود.

۱۴۰۱/۱۰/۱۳ 401
 

سردار سلیمانی نقش تعیین کننده ای در عظمت و اقتدار جهان اسلام داشت/او رهرو مسیر تمدن نوین اسلامی بود

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سردار سلیمانی، عظمت جهان اسلام را به جامعه جهانی یادآور شد؛ امروز دشمنان اسلام هم می دانند، وجود ارزشمندی همانند او قوت و اقتدار برای جامعه بشری به ارمغان آورد.

۱۴۰۱/۱۰/۱۱ 512
 

وبینار بزرگداشت مرد آسمانی (1) برگزار می شود

وبینار بزرگداشت مردآسمانی(1) به همت معاونت امور ایران-اداره بانوان برگزار می شود.