وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
باید در مسیر ایجاد وحدت امت اسلامی تلاش کنیم تا نقشه های دشمن خنثی شود
۱۴۰۳/۰۵/۲۲ ۰۸:۲۲ 15
شیخ راهبر در گفتگو با تقریب:

باید در مسیر ایجاد وحدت امت اسلامی تلاش کنیم تا نقشه های دشمن خنثی شود

امام جمعه اهل سنت شهرستان بندر لنگه، بیان کرد: نگذاریم دشمن بر افکار ملت ما تاثیر گذار باشد و ذهن ها را بازیچه خود قرار دهد باید شفاف بوده و اعتماد را در بخش رسانه واخبار به طور مقتدرانه افزایش دهیم و در عرصه رسانه جلودار باشیم.


شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت شهرستان بندر لنگه در گفتگو با خبرنگار تقریب با اشاره به نقش رسانه های دشمنان اسلام در ایجاد انحراف و تغییر افکار صحیح به غلط، اظهار داشت: دشمنان قسم خورده اسلام و استکبار و استعمارگران از ابتدای انقلاب اسلامی درصدد تبلیغات منفی بر علیه جریانات انقلاب و ارزش های اسلامی بوده اند.

شیخ راهبر، افزود: آنان نقش خود را برای بی ارزش نمودن این انقلاب و از بین بردن نظام اسلامی تا به امروز انجام داده اند، اکنون نیز مشاهده می کنیم رژیم کودک کش صهیونیست نیز دقیقا انقلاب ما را نشانه گرفته است.

این عالم اهل سنت، تصریح کرد: همانگونه که رهبری انقلاب فرمودند، جهان اسلام و درگاه های فرهنگی و متولی فکری باید بیش از گذشته در عرصه خنثی نمودن تبلیغات سوء فعالیت کنند که نیازمند مولفه های خاصی است.

وی عنوان کرد: یکی از این موارد دانستن آن است که دشمن با تبلیغات و جنگ نرم وارد میدان شده است و از مرزها و دروازه های ملت های مسلمان عبور کرده و امت اسلامی را از آرمان های نظام و انقلاب و اسلام دور می سازد.

وی اذعان داشت: باید تلاش نمود در مسیر عدالت و بیان حق وایجاد وحدت امت اسلامی فعالیت های مناسبی را انجام دهیم تا نقشه های دشمن خنثی گردد.

وی در پایان تاکید کرد: نگذاریم دشمن بر افکار ملت ما تاثیر گذار باشد و ذهن ها را بازیچه خود قرار دهد باید شفاف بوده و اعتماد را در بخش رسانه واخبار به طور مقتدرانه افزایش دهیم و در عرصه رسانه جلودار باشیم.

ارسال نظر