وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
زن به عنوان ستون خانواده ادامه دهنده جریان مقاومت است/ایمان مسلمین، امید را در قلب جهان اسلام و محور مقاومت زنده نگه می‌دارد
۱۴۰۲/۰۹/۲۵ ۱۳:۴۶ 181
خیرخواه در وبینار طوفان الاقصی8:

زن به عنوان ستون خانواده ادامه دهنده جریان مقاومت است/ایمان مسلمین، امید را در قلب جهان اسلام و محور مقاومت زنده نگه می‌دارد

فعال فرهنگی از استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت:حضور زنان در عملیات طوفان الاقصی سبب متلاشی شدن رژیم صهیونیستی شده است، اکنون جهاد فی سبیل الله در گرو ایستادگی است.


به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، افسانه خیرخواه فعال فرهنگی از استان سیستان و بلوچستان در وبینار نقش بانوان در مقاومت اسلامی و فلسطین که به همت معاونت امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 7دهه از جنایات اسرائیل و حامیان آن بر ضد ملت فلسطین می‌گذرد. در این مدت طولانی مردم جهان بارها شاهد بروز و ظهور حماسه هایی از مقاومت و پایداری فلسطینیان بوده اند.

وی افزود: در همین راستا، جهانیان شاهد صحنه های غم انگیزی نیز بوده اند که افکار عمومی ملت‌ها را تحت تاثیر قرار داده است، سوال این است که این مقاومت طولانی از چه عوامل و اهرم هایی بهره مند بوده است که تا 60 سال دوام آورده است؟بی شک یکی از عوامل مهم گسترش و پایداری این مقاومت را می‌توان حضور زنان فلسطینی در میدان جنگ دانست.

خیرخواه تصریح کرد: نقش زنان فسلطینی در روند گسترش این عملیات عبارتند از: فعالیتهای نظامی، فرهنگی و تاسیس سازمان های خودگردان. حضور زنان در عملیات طوفان الاقصی سبب متلاشی شدن رژیم صهیونیستی شده است، اکنون جهاد فی سبیل الله در گرو ایستادگی است.

فعال فرهنگی از استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد:امروز در کشورهای اسلامی زن به عنوان ستون خانواده ادامه دهنده جریان مقاومت در نگاه تربیتی خود و همچنین حفظ روحیه مقاومت در اهل خانه در به ثمر رساندن نگاه و سبک زندگی اسلامی و جنبش های زیادی در سراسر دنیا بوده و است.

وی اذعان کرد: همواره شاهد بوده ایم که چطور زنان درکشورهایی چون یمن، سوریه و فلسطین با صبر و ایستادگی خود در برابر تحریمات بین اللملی و جنگ داخلی نقش بسیار مهمی در دفاع از حقوق و عزت ملی کشورشان داشته اند.

خیرخواه خاطر نشان کرد: حضور زنان و ایستادگی شان و نشان دادن این مقاومت، سبب شده تا رژیم منحوس صهیونیستی از درون متلاشی شود و جلوی این نسل کودک کش بایستند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی از ایمان و اعتقاد راسخ مسلمین همواره غافل است؛ چراکه این ایمان همواره نور و امیدی را در قلب جهان اسلام و محور مقاومت زنده نگه می‌دارد.

خیرخواه تصریح کرد: زنان مسلمان در بحث مقاومت علاوه بر نقش تربیتی خود کمک های زیادی به جبهه مقاومت کردند و آنها در جنگ های نظامی مستقیم شرکت داشته اند.

وی در پایان گفت: به فضل الهی همه ما در سفینه نجات انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت ایران اسلامی مقصودمان یکی که آن حفظ شرافت، کرامت، عزت انسانی است و فقط در پناه اسلامیت و جمهوریت تحقق می‌یابد.

کلمات کلیدی

ارسال نظر