وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
حضور دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل
۱۴۰۲/۰۶/۲۶ ۱۰:۱۲ 342

حضور دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی به همراه یک هیئت عالی رتبه برای شرکت در هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، «حسین ابراهیم طه»، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی (OIC)، در رأس یک هیئت عالی رتبه برای شرکت در هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز گذشته (16 سپتامبر)، به نیویورک سفر کرد.
 
دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در حاشیه این نشست، دیدارهای دوجانبه‌ای با سران و روسای هیئت‌های تعدادی از کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی و همچنین مقامات سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی خواهد داشت.
 
از سوی دیگر دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی در حاشیه هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی، نشست هماهنگی سالانه وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی و نشست‌های کمیته شش عضو سازمان همکاری اسلامی در خصوص مسئله فلسطین، گروه تماس مسلمانان اروپا، گروه تماس جامو و کشمیر و گروه تماس مسلمانان روهینگیا در میانمار را برگزار خواهد کرد.
 
هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد از روز سه‌شنبه ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور ماه) به وقت محلی در مقر سازمان ملل در نیویورک آغاز به کار و «جو بایدن»، رئیس جمهوری آمریکا، در اولین روز این اجلاس سخنرانی خواهد کرد.

ارسال نظر