وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 564
 

دیدگاه وسیع سردار سلیمانی فرای چارچوبهای قومی و مذهبی و اقلیمی بود/ سلیمانی نه یک فرد، بلکه یک مدرسه بود

دبیرکل مجمع تقریب اظهار داشت: مسأله وحدت در مسیر تحقق تمدن اسلامی از دروسی بود که شهید سلیمانی از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری الهام گرفته بود و معتقد بود، امت اسلامی نمی تواند، بدون وحدت به تمدن اسلامی دست یابد.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 409
 

شهید سلیمانی از از پایه گذاران مقاومت اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و امپریالیسم آمریکا بود

استاد دانشگاه و پژوهشگر فرانسوی اظهار کرد: شهید سلیمانی یک مکتب بود که به جهان امنیت بخشید؛ می دانست چگونه با کمترین امکانات، مبارزه بر علیه رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان و بر علیه گروه تکفیری در سوریه و عراق را پیش ببرد.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 418
 

شهید سلیمانی صدای انسانیت و آزادی و عدالت بود/بصیرت و پایداری و شجاعت را از او آموخته ایم

استاد دانشگاه لبنان تصریح کرد: شهید سلیمانی همچنان در بین ما زنده است و مبارزه می کند، همه ما اعم از زن و مرد قاسم سلیمانی هستیم و از او عزم و بصیرت و پایداری و ثبات و شجاعت را یاد گرفته ایم.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 403
 

بزرگی نفس و جوانمردی از ویژگیهای شهیدان سلیمانی و المهندس بود/ منزلت شهدای مقاومت در جهاد فراموش نمی شود

رئیس دانشکده علوم اسلامی دانشگاه کربلا اظهار داشت: شهیدان سلیمانی و المهندس علاوه بر شجاعت و مبارزه با دشمنان، از صفاتی چون سخا و کرامت و بخشش، مردانگی و ... حتی در برخورد با دشمن برخوردار بودند.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 401
 

ادامه دادن راه شهید سلیمانی اقتضای زمان ماست

امام جمعه ملبورن اظهار داشت: شھید سلیمانی شخصیتی بود که نه فقط برای حفاظت از مرزھای ایران، بلکه برای دفاع از جھان اسلام جنگید.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 399
 

حاج قاسم سلیمانی نماد مبارزه با نظام سلطه و استکبار جهانی است

رهبر نهضت اسلامی افغانستان اظهار کرد: افق نگاه حاج قاسم سلیمانی همواره به مقام معظم رهبری بود و یار و یاور مظلومان در جهان بود. هرکجا که می‌دید مظلومان مورد ظلم و ستم، جفا قرار می‌گرفتند او به کمک آنان می‌شتافت.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 417
 

شهیدسلیمانی یک مسلمان حقیقی و خدمتگذار به کشورش بود

متولی مرقد حضرت نظام الدین اولیاء در دهلی اظهار داشت: با گذشت سه سال از شهادت سردار سلیمانی اما همچنان می‌بینیم که قلبهای مردم ایران برایشان زنده است. حاج قاسم یک مسلمان حقیقی و خدمتگذار کشورش بود.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 403
 

شخصیت شهید سلیمانی ترکیبی از دیدگاه راهبردی و عملکرد جهادی بود/ خون شهدای مقاومت هدر نخواهد رفت

رئیس مرکز مطالعات سیاسی دانشگاه لبنان اظهار داشت: از ثمرات محور مقاومت و جهاد شهید سلیمانی، این است که گروههای مقاومت در داخل فلسطین، اتاق عملیات مشترک دارند و رژیم صهیونیستی احساس می کند که توان مقابله با آنها را ندارد.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 249
 

وبینار بین المللی شهید سلیمانی شهید وحدت، اقتدار امت برگزار می شود

وبینار بین المللی شهید سلیمانی شهید وحدت، اقتدار امت سه شنبه 13 دی ماه از سوی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار می شود.