وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
هشدار مشاور وزیر اوقاف سوریه درباره خطر به حاشیه کشاندن مسئله فلسطین
۱۴۰۲/۱۱/۲۵ ۰۸:۱۵ 76
در وبینار با میهمانان کنفرانس مطرح شد؛

هشدار مشاور وزیر اوقاف سوریه درباره خطر به حاشیه کشاندن مسئله فلسطین

شیخ "محمد شریف الصواف" مشاور وزیر اوقاف سوریه و رئیس دانشگاه بلاد الشام شاخه مجمع شیخ احمد کفتارو، درباره خطر تلاش‌ها برای به حاشیه کشاندن مسئله فلسطین در دنیا هشدار داد.


به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، شیخ "محمد شریف الصواف" وبینار «بامیهمانان کنفرانس» که به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار گردید، هشدار داد: امروزه در مقابل تلاش‌های بی‌سابقه‌ای برای به حاشیه کشاندن مسئله فلسطین و تبدیل آن به موضوعی فرعی در گفت‌وگوها و خارج کردن آن از اولویتها در جریان است تا این مسئله از توجه و اهتمام جهانیان خارج شود. 
 وی با اشاره به ادامه مقاومت فلسطینی‌ها در برابر حملات رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: هر روز از روزهای مقاومت، درس ایمان و مردانگی است و باعث بیداری وجدان جهانی درباره مسئله فلسطین شده است. 
 الصواف همچنین با اشاره به فعالیت‌های انسانی صورت گرفته توسط سازمان‌ها و ملت‌ها و کمیته‌های مختلف در دنیا برای بازستاندن حقوق غصب شده ملت فلسطین تأکید کرد، امروزه همه این تلاش‌ها در تصمیم‌های اتخاذ شده در محافل مختلف دنیا در حمایت از فلسطین و پافشاری ملت‌ها برای مجبور کردن دولت‌های هم‌پیمان رژیم صهیونیستی برای بازگرداندن حقوق ملت فلسطین به آنها، نمود پیدا کرده است. 
 وی با قدردانی از فعالیت‌های ریاست مجمع تقریب مذاهب اسلامی و همایش مجمع در حمایت از ملت فلسطین تأکید کرد که همه سخنرانی‌ها و نشست‌ها و فعالیت‌های این همایش بیانگر ارزش و اهمیت واقعی مسئله فلسطین است و توصیه‌های بسیار مهم و قابل توجهی در این نشست‌ها مطرح شده که اجرایی کردن آنها بسیار مهم است.

ارسال نظر