وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
لزوم اهتمام به ایجاد یک خانواده سالم برای سیر در مسیر "سید مقاومت"
۱۴۰۳/۰۷/۲۳ ۱۱:۵۵ 27
مادر شهید مقاومت در وبینار "سید حسن نصرالله، مکتب جاویدان":

لزوم اهتمام به ایجاد یک خانواده سالم برای سیر در مسیر "سید مقاومت"

محقق و نویسنده لبنانی و مادر یکی از شهیدان مقاومت با اشاره به اهمیت داشتن یک خانواده سالم که مبتنی بر تربیت دینی، ایمانی و قرآنی باشد، تأکیدکرد: یک مجاهد و مؤمن واقعی که رهرو راه امام حسین (ع) باشد، در خانواده‌ای، اهل ایمان و قرآن پرورش می‌یابد.


به گزارش خبرگزاری تقریب، "زهرا ملدان" مادر یکی از شهدای مقاومت و محقق و نویسنده لبنانی در سخنانی در وبینار "سید حسن نصرالله، مکتب جاویدان" که امروز (دوشنبه) به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، گفت: این نخستین بار است که با عنوان مادر شهید در حال سخنرانی هستم؛ لقبی که از عظیم‌ترین و گرامی‌ترین لقب‌هاست.

وی افزود: ما شاگردان سیدحسن نصرالله هستیم، مرد دلیری که جانش را در راه خداوند تقدیم کرد. سیدحسن نصرالله، هم رهبر و هم پدری مهربان بود که همواره بر اهمیت پرورش و تربیت فرزندان و جوانان در مسیر جهاد و ایمان و قرآن تأکید می‌‌نمود.

این محقق و نویسنده لبنانی تأکیدکرد: مجاهد و مؤمن واقعی که رهرو راه امام حسین (ع) باشد، در خانواده‌ای پرورش می‌یابد که اهل ایمان و قرآن است.

این مادر شهید مقاومت خاطرنشان کرد: سیدحسن نصرالله همواره به همه‌ درباره ضرورت اهتمام به خانواده توصیه می‌کرد، زیرا خانواده اساس و پایه همه چیز است و ما باید فرزندانمان را در مسیر تعالیم قرآن کریم و مکتب امام علی (ع) و مکتب امام حسین (ع) پرورش دهیم.

وی افزود: اگر بخواهیم که در مسیر و راه سیدحسن نصرالله حرکت کنیم باید همواره به ایجاد یک خانواده سالم اهتمام داشته باشیم و این مسئله را مقدس بدانیم، زیرا بدون داشتن یک خانواده سالم که مبتنی بر تربیت دینی و ایمانی و قرآنی باشد، نخواهیم توانست نسل‌هایی را پرورش دهیم که تا زمان ظهور حضرت ولی عصر (عج) مبارزه کنند. ما فرزندان کربلا و امام حسین (ع) هستیم و تا زمانی‌که صدای اذان از مسجد به گوش می‌رسد و نماز برپا می‌شود، پیروز هستیم.

ارسال نظر