وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
دفاع از فلسطین بر هر مسلمانی واجب است/ ایران نقش بزرگی در دفاع از فلسطین دارد
۱۴۰۲/۱۱/۲۵ ۰۸:۱۴ 74
عالم موریتانیایی،

دفاع از فلسطین بر هر مسلمانی واجب است/ ایران نقش بزرگی در دفاع از فلسطین دارد

عالم موریتانیایی تأکیدکرد: مسئله فسطین، مسئله همه مذاهب و طوایف امت اسلامی است و یاری فلسطین و حمایت از آن بر هه مسلمانان جهان واجب است.


به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، شیخ محمد رشید، عالم موریتانیایی در وبینار «بامیهمانان کنفرانس» که به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و به دنبال برگزاری کنفرانس بین‌المللی طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری برگزار گردید، ضمن قدردانی از مجمع تقریب برای برگزاری این کنفرانس، اظهار داشت: امت اسلامی نیازمند برگزاری چنین کنفرانس‌هایی است که شخصیت‌های علمی و فکری از قاره‌های مختلف در آن جمع شوند. 

وی افزود: این کنفرانس بیانگر جایگاه مجمع تقریب مذاهب اسلامی و نقش سازنده آن در حمایت از مردم فلسطین است. 

این عالم موریتانیایی با بیان این که این کنفرانس نشان داد که مسئله فسطین، مسئله همه مذاهب و طوایف امت اسلامی است، تأکیدکرد: یاری فلسطین و حمایت از آن بر هه مسلمانان جهان واجب است.

وی ادامه داد: اصلا عجیب نیست که جمهوری اسلامی ایران چنین کنفرانسی را برگزار کند، زیرا این کشور نقش بزرگی در دفاع از مسئله فلسطین دارد. 

گفتنی است؛ کنفرانس «طوفان الاقصی و بیداری وجدان انسانی» به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و با حضور بیش از 100 نفر از اندیشمندان مسلمان در روز 24 دی‌ماه در هتل پارسیان استقلال تهران برگزار شد.

ارسال نظر