وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
بیانیه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی درپی عملیات تروریستی کرمان
۱۴۰۲/۱۰/۱۶ ۰۷:۵۱ 200

بیانیه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی درپی عملیات تروریستی کرمان

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت فاجعه دردناک انفجار تروریستی در شهر کرمان بیانیه ای صادر کرد.


به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، متن بیانیه به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه ضدانسانی بمب گذاری وعملیات تروریستی که منجربه شهادت ومجروحیت ده‌ها تن ازمسلمانان در شهر کرمان شدموجب تاسف و تاثر عمیق همگان گردید.

این حادثه که قطعاًازطرف بزرگترین مفسدان و ظالمان عالم طراحی و پشتیبانی می‌شودنشانه‌ای از استیصال و سردرگمی دشمنان انقلاب و مقاومت اسلامی درمواجهه باخیزش آزادیخواهی امت اسلامی است.

شکست‌های پیاپی استکبار،مخصوصاً در سال‌های اخیر از حوزه مقاومت و فرمانده سرافراز ومحبوب آن یعنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باعث شده تا هرازگاهی با ایجاد عملیات تروریستی در اقصی نقاط جهان اسلام خشم وعصبیت خود را با کشتار مردم بی‌گناه به نمایش گذارند.

 مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ضمن تسلیت شهادت جمعی از زائران مزارشهیدسلیمانی به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی،مردم مومن ایران وخصوصا اهالی مؤمن و انقلابی کرمان وخانواده های مکرم آن شهیدان والامقام،  با محکوم نمودن این گونه حملات و کشتارمردم بی دفاع ومظلوم در فلسطین،ایران،عراق وسایربلاداسلامی از مجامع رسمی بین المللی و نیز مسئولان امنیتی و قضایی جمهوری اسلامی ایران می‌خواهدبا شناسایی و برخورد قاطعانه با عوامل و طراحان این گونه جنایات برخورد حقوقی وقضایی قاطع ، جدی و بازدارنده را به انجام رسانند.


مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

ارسال نظر