وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
علمای مسلمان موضع واحدی جهت بسیج توانمندی‌های امت در پاسخ به ندای استغاثه مردم غزه اتخاذ کنند
۱۴۰۲/۱۲/۰۹ ۰۹:۰۱ 146
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

علمای مسلمان موضع واحدی جهت بسیج توانمندی‌های امت در پاسخ به ندای استغاثه مردم غزه اتخاذ کنند

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پیامی از علمای مسلمان خواست، به فریاد کمک‌خواهی مردم فلسطین لبیک گویند.


 

 

به گزارش خبرگزاری تقریب، متن این پیام به شرح زیر است:

مردم ما در غزه فریاد کمک‌خواهی سر می‌دهند. دشمن نژادپرست صهیونیستی علاوه بر کشتار روزانه و بمباران مستمر نوار غزه، انواع  قتل  و شکنجه، گرسنگی، تشنگی و قطع راه‌های درمانی را بر غزه تحمیل کرده و آنچه امروز از غزه می‌شنویم، فریاد کمک‌خواهی است.

آنها غذایی برای رفع گرسنگی طلب می کنند و از افراد با وجدان درخواست آبی برای رفع تشنگی خود دارند؛ مرهمی برای زخمهای خود و دارویی برای بیماری‌هایی که آنها را می‌کشد، می‌خواهند.

دشمن کینه‌توز صهیونیستی به اهداف خود در مقابله با حماس دست نیافته است و مشخص شده که می‌خواهد کل یک ملت را نابود کند؛ می‌خواهد غزه و حتی کرانه باختری را از وجود فلسطینی‌ها پاکسازی کند تا به هدف خود در تحقق دولت یهود و معامله ادعایی قرن برسد؛ می‌خواهد از هیتلر و موسولینی و همه دشمنان ملتها در کشتار، ویرانی و پاکسازی قومی پیشی بگیرد.

پس نیاز به تلاش جمعی در سطوح سیاسی و مردمی برای رهایی از این موقعیت است، چرا که شرایط اجازه تاخیر و بهانه تراشی را نمی‌دهد.

ما در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از همه علمای امت اسلام می‌خواهیم که به کمک بیایند.همه ما اگر خدایی ناکرده در پاسخ به ندای کمک‌خواهی کوتاهی کنیم، در مقابل خدا و مردم فلسطین و در مقابل تاریخ مسئولیم.

صدای علما از سوی توده مردم شنیده می‌شود، پس باید در بسیج کردن توانمندی‌های امت برای پاسخ به ندای استغاثه مردم غزه موضع واحدی داشته باشند؛ به خصوص که شرایط آب و هوایی، رنج و سختی مردم این باریکه را دو چندان کرده است.

 

ارسال نظر