وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
ارزش بیت المقدس نزد مسلمین یک ارزش تاریخی است
۱۴۰۲/۰۹/۰۸ ۰۸:۲۱ 112
آخوند رهبر در وبینار طوفان الاقصی-4

ارزش بیت المقدس نزد مسلمین یک ارزش تاریخی است

مدیر مجتمع دینی آق قلا اظهار داشت: ارزش بیت المقدس نزد مسلمین یک ارزش تاریخی است، رسول اکرم(ص) می فرماید هرکس که در مسجد الاقصی وفات کند گویی که در عرش وفات کرده است. اگر ما تاریخ انقلاب اسلامی را ورق بزنیم  مشاهده می‌کنیم که امام خمینی(ره) همواره از فلسطین دفاع می‌کردند و توجه بسزایی به مسجد الاقصی داشتند.


به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، آخوند عبدالرزاق رهبر امام جمعه و مدیر مجتمع دینی آق قلا در وبینار طوفان الاقصی-4 «فلسطین محور اتحاد جهان اسلام» که به همت معاونت امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت:  امروز مسلمانان از دست یهود عذاب می‌کشند و باید از هر طریقی که می‌شود از یکدیگر دفاع کنند. فلسطین سرزمین اسلام و محل عبادت رسول اکرم (ص) است، بنابراین بر همه مسلمانان واجب است تا تمام قد علیه استکبار و رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند.   

وی افزود: ارزش بیت المقدس نزد مسلمین یک ارزش تاریخی است، رسول اکرم(ص) می فرماید هرکس که در مسجد الاقصی وفات کند گویی که در عرش وفات کرده است. اگر ما تاریخ انقلاب اسلامی را ورق بزنیم  مشاهده می‌کنیم که امام خمینی(ره) همواره از فلسطین دفاع می‌کردند و توجه بسزایی به مسجد الاقصی داشتند.

آخوند رهبر با بیان اینکه مسلمانان با اتحاد خود باید جنایتکار بودن رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان دهند، گفت:  امروز باید مسلمانان راهی را پیدا کنند تا اسرائیل را از صحنه روزگار محو کنند. مقام معظم رهبری راه امام(ره) را پیش گرفته اند و همواره از فلسطین دفاع می‌کنند. امروز متاسفانه طغیان یهودیان بیشتر از گذشته شده و هدفشان این است که مسلمانان را از جهان پاک کنند بنابراین مسلمانان باید آگاه باشند و از مسائل تفرقه برانگیز دوری کنند.
 
مدیر مجتمع دینی آق قلا تصریح کرد: در عصرهای گذشته هم، مسلمانان با یهودیان و صهیونیسم مبارزاتی داشتند و به مقابله با آنان می‌پرداختند در زمان انقلاب اسلامی هم، امام راحل غاصب بودن صهیونیسم را اعلام کردند و همه مسلمانان را به وحدت و اتحاد دعوت کردند. 

آخوند رهبر در پایان گفت: جهاد سنت حسنه انبیاء (ع) است و یک فرهنگی بود که در صورت مشاهده ظلم و جنایت باید آن را ادامه داد.

ارسال نظر