وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
۱۴۰۲/۱۰/۰۹ 127
 

غزه نماد ماندن و شهید شدن در پای آرمان هاست

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت اظهار کرد: امروز فلسطین نه تنها محور وحدت جهان اسلام، بلکه محور جهان انسانیت هم است، یعنی بسیاری از کسانی که امروز برای اعلام انزجار علیه رژیم صهیونیستی به خیابان ها آمده اند و پرچم فلسطین را بالای سر خود گرفته اند، مسلمان نیستند اما انسان هستند و برای انسانیت و دفاع از شرافت انسان ها به میدان آمده اند.

۱۴۰۲/۱۰/۰۹ 108
 

آمریکا نمی‌خواهد کشوری هژمون و یا برتری در منطقه را بدست بیاورد

استاد دانشگاه تهران اظهار داشت: برای آمریکا بحث های ژئوپلیتیک بسیار مهم است و به این دلیل که منطقه اوراسیا از نظر منابع رتبه یک را دارا هست، آمریکا نمی‌خواهد و نباید اجازه دهد به کشوری که هژمون و یا برتری در منطقه پیدا کند.

۱۴۰۲/۱۰/۰۹ 102
 

رژیم صهیونیستی برای نابودی یک ملت و نسل برنامه دارد

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در حالی ادامه دارد که به نظر می رسد این بار اغلب مردم جهان متوجه ماهیت شوم این رژیم شده اند و به صورت خودجوش در حال اعتراض های عملی از جمله تحریم کالاهای اسرائیلی هستند تا به این طریق اعتراض خود را به جنایات غزه نشان دهند. در همین راستا شبکه ای از وکلای بین المللی در حال تنظیم پرونده شکایت از جنا...

۱۴۰۲/۱۰/۰۹ 108
 

بحران غزه، امروز محور وحدت، یکپارچگی و یگانگی امت اسلامی شده است

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: بحران غزه، امروز محور وحدت، یکپارچگی و یگانگی امت اسلامی شده است و جهان اسلام حول این محور در راستای اتحاد مستضعفین گام بر خواهد داشت.

۱۴۰۲/۱۰/۰۹ 120
 

وحدت ملت های مسلمان؛ تنها راه مقابله با فتنه و نیرنگ دشمنان

شیخ مسعود رهبر گفت: تنها زیر سایه اتحاد و وحدت و یکدستی ملت ها و دولت های مسلمان است که می توان با جهان فتنه و نیرنگ مقابله کرد. در این راستا باید نهایت بصیرت را به کار گرفت تا موضوعات به درستی و دقت و با فهم درست و واقعی خود تبیین شود و آحاد ملت در جریان واقعیات قرار گیرند.

۱۴۰۲/۱۰/۰۹ 151
 

طوفان الاقصی تمام تشکیلات صهیونیستها را به هم ریخت/همه امت اسلام باید نسبت به تاریخ یهود آشنایی داشته باشند

استاد درس خارج فقه و اصول تصریح کرد: به دنبال طوفان الاقصی، همه ملتها فهمیدند که صهیونیستها چه جنایتکارانی هستند و اسلام هراسی که به دنبال آن بودند، تبدیل به اسرائیل هراسی شده است.

۱۴۰۲/۱۰/۰۹ 200
 

سازمان ملل درباره نسل کشی در غزه بی تفاوت است

دکتر لاله افتخاری گفت: امروز شاهدیم در غزه جنایاتی صورت می گیرد که در طول تاریخ بشریت بی سابقه بوده است.

۱۴۰۲/۱۰/۰۹ 108
 

دفاع مردم فلسطین دفاع مشروعی است/هرکس امروز جنایتهای اسرائیل را می‌بیند باید به میدان بیاید

امام جمعه دیواندره تأکید کرد: دفاع مردم فلسطین دفاع مشروعی است، چرا که به آنها ستم رفته است و همه امت اسلام باید برای حمایت از مردم فلسطین به میدان بیایند.

۱۴۰۲/۱۰/۰۶ 171
 

وبینار طوفان الاقصی11 با عنوان "فلسطین محور اتحاد جهان اسلام" برگزار می‌شود

در ادامه سلسله وبینارهای طوفان الاقصی، وبینار طوفان الاقصی 11 با عنوان «فلسطین محور اتحاد جهان اسلام» روز چهارشنبه 6 دی ماه برگزار می شود.