وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
دفاع مردم فلسطین دفاع مشروعی است/هرکس امروز جنایتهای اسرائیل را می‌بیند باید به میدان بیاید
۱۴۰۲/۱۰/۰۹ ۰۸:۰۴ 106
ماموستا مرادی:

دفاع مردم فلسطین دفاع مشروعی است/هرکس امروز جنایتهای اسرائیل را می‌بیند باید به میدان بیاید

امام جمعه دیواندره تأکید کرد: دفاع مردم فلسطین دفاع مشروعی است، چرا که به آنها ستم رفته است و همه امت اسلام باید برای حمایت از مردم فلسطین به میدان بیایند.


به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ماموستا "جلال مرادی" امام جمعه دیواندره در وبینار طوفان الاقصی 11 با عنوان «فلسطین محور اتحاد جهان اسلام» که به همت معاونت ایران مجمع تقریب برگزار شد، اظهار داشت: وقت آن رسیده که به دنبال طوفان الاقصی ظلم مردم یهود بیشتر آشکار شود؛ یهودی که دشمن پیامبر(ص) و بشریت بوده و در قرآن از آن به عنوان دشمن درجه اول مسلمانان یاد شده و بیش از هفت دهه است،  بر مردم سرزمین مقدس فلسطین ظلم روا می دارد.

وی با تاکید بر ضرورت همبستگی و انسجام با مردم فلسطین گفت: دفاع از دین دفاع، دفاع از کیان مسلمین، دفاع از تمامیت ارضی مسلمین و دفاع از نوامیس مسلمین و کسانی که از میهن خود دفاع می کنند، واجب است.

امام جمعه دیواندره  به آمار کشته‌ها و ویرانی‌ های غزه از زمان آغاز طوفان الاقصی تا کنون اشاره کرد و گفت:هرکس امروز جنایت‌های اسرائیل علیه مردم فلسطین را ببیند باید به میدان بیاید.

وی افزود: این سرزمین سرزمین مقدسی است، محل زندگی بسیاری از پیامبران و اولیاست و قبله اول مسلمین در آن است. فلسطین امروز به برکت خون فرزندانش موجب رویش‌های گسترده در جهان خواهد شد که یکی از آنها آزادی قدس است.

ماموستا مرادی اظهار داشت: زمانی می گفتند، اسرائیل از داعش بهتر است؛ خیر! داعش فاحش جائر، فرزند ناخلف اسرائیل است و مرکز آموزشی آنها در خود اسرائیل است.

وی خاطرنشان کرد: خداوند مدافع فلسطین است و مردم فلسطین بدون کمترین تجهیزات در مقابل تجهیزات پیشرفته اسرائیل ایستادگی کرده و امروز آنقد‌ر مفتضح شده که در نهایت استیصال به بمباران مساجد و بیمارستانها روی آورده و زنان و کودکان بی‌دفاع را می‌کشد.

وی تاکید کرد:امروز برای شاعران تکلیف است، با لهجه شعر از فلسطین بگویند، دفاع مردم فلسطین دفاع مشروعی است، چرا که به آنها ستم رفته است.

ماموستا مرادی به قداست مسجد الاقصی اشاره کرد و گفت: انشاء الله قدس آزاد خواهد شد و در این مسجد نماز خواهیم خواند.

ارسال نظر