وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
طوفان الاقصی تمام تشکیلات صهیونیستها را به هم ریخت/همه امت اسلام باید نسبت به تاریخ یهود آشنایی داشته باشند
۱۴۰۲/۱۰/۰۹ ۰۸:۰۸ 139
حجت الاسلام دعوتی:

طوفان الاقصی تمام تشکیلات صهیونیستها را به هم ریخت/همه امت اسلام باید نسبت به تاریخ یهود آشنایی داشته باشند

استاد درس خارج فقه و اصول تصریح کرد: به دنبال طوفان الاقصی، همه ملتها فهمیدند که صهیونیستها چه جنایتکارانی هستند و اسلام هراسی که به دنبال آن بودند، تبدیل به اسرائیل هراسی شده است.


به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین "میر ابوالفتح دعوتی" استاد درس خارج فقه و اصول؛ در وبینار طوفان الاقصی 11با عنوان «فلسطین محور اتحاد جهان اسلام» که به همت معاونت ایران مجمع تقریب برگزار شد، به ذکر تاریخچه و پیشینیه یهود و افعال و رفتار آن بر اساس آیات قرآن و روایات و دوره‌های مختلف از جمله زمان حضرت عیسی(ع) و پیامبر اکرم(ص) پرداخت و گفت:همه امت اسلام باید نسبت به تاریخ یهود آشنایی داشته باشند. 

وی افزود: یهودیان همیشه در طول تاریخ در پناه یک جمعیت دیگر  و یا یک حکومت جبار زندگی می‌کرده‌اند و کار آنها خدمت به ظالم و آزار مظلوم بوده است. پیوسته کارهای خلاف انسانیت انجام می‌داده‌اند و از همه جا رانده شده بودند. دولتهای جبار اروپایی برای اینکه با امت اسلام دشمنی داشته باشند و اسلام را تضعیف کنند، اینها را به فلسطین کوچاندند و اسرائیل را ساختند تا ضد امت اسلام باشند. 

استاد درس خارج فقه و اصول گفت: تاریخچه یهود در دوره رنسانس فراموش شده بود، اما امروز خداوند بار دیگر جنایت‌های اینها را به دشت خودشان ثبت کرد؛در طول هفتاد سال چقدر در جاهای مختلف و فضای مجازی تبلیغ کردند که خود را مظلوم نشان دهند،اما با یک عملیات طوفان الاقصی تمام تشکیلات آنها به هم خورد و فلسطینی که هیچ رسانه‌ای ندارد، امروز روی دست اروپا و آمریکا زده است و همه ملتها فهمیدند که صهیونیستها چه جنایتکارانی هستند و اسلام هراسی که به دنبال آن بودند، تبدیل به اسرائیل هراسی شده است و این اراده خدا بود.

حجت الاسلام دعوتی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا همانند گذشته به اسرائیل می‌‌گوید، بکشید که من در کنارتان هستم اما امروز با رویدادهای اخیر غزه، مردم بار دیگر اسرائیل و اصحاب اخدود رو می‌شناسند.ما ناراحتیم که این ملت کشته می‌شوند، اما از طرفی بشارت داریم که این ظلمها و کشتارها تاریخچه یهود را روشن می‌ کند. 

وی افزود: مردم نمی دانستند آمریکایی که ادعای حقوق بشر دارد، در واقع حقوق ضد بشر است که الان دارد آشکار می‌‌شود و آخرین نوبتی است که جهان اسرائیل را می‌بیند. خداوند مهلت داده و اراده الهی این است که اینها خودشان را معرفی کنند و شاهد هستیم که ملتها امروز صف خود را از دولتهایشان جدا کرده‌اند. 

استاد درس خارج فقه و اصول اظهار کرد:این ظلمها برای این است که امت اسلام بیدار شود. صهیونیستها این ظلمها را کردند و پرونده سیاه خود را سیاهتر کردند و به دست خود گور خود را کندند.امروز آمریکا علنا خود را حامی اسرائیل معرفی می‌کند.اما اسرائیل اینقد جنایت خواهد کرد که خود دولتهای مؤید آن پشیمان خواهد شد. اسرائیل نابود می‌شود و قطعا پیروزی با فلسطینی‌هاست؛ چرا که این وعده خداوند است.

ارسال نظر