وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
۱۳۹۹/۰۸/۱۴ 928
 

عادی سازی روابط، تلاش شیطانی دشمن برای به حاشیه راندن مسأله فلسطین/ وحدت راهکار اساسی برای جلوگیری از بهره کشی از جهل است

رئیس پارلمان لبنان اظهار داشت: تلاش هایی با هدف به حاشیه راندن مسأله فلسطین به لحاظ سرزمینی، مردمی و ارزشی صورت می گیرد، این اهداف باری با سیاست عادی سازی دنبال می شود و بار دیگر با سیاست جنگ های فرسایشی داخلی و خارجی دنبال می شود. این تلاش ها توسط کسانی انجام می شود که در اتاق های سیاه اندیشه شیطانی اجرا می شود.

۱۳۸۹/۱۲/۰۱ 6036
 

دیدار جمعی از شرکت کنندگان در کنفرانس وحدت اسلامی با مقام معظم رهبری

رهبر معظم انقلاب شرایط کنونی دنیای اسلام را یک مقطع تاریخی و بسیار حساس دانستند و تأکید کردند: شناخت صحیح این مقطع حساس، تقویت ایمان دینی مردم، حفظ وحدت، مرعوب نشدن در مقابل هیمنه امریکا و داشتن حُسن ظن به وعده نصرت الهی، زمینه ساز موفقیت و پیروزی حرکت کم نظیر میلیونی مردم در دنیای اسلام است.

۱۳۸۹/۱۲/۰۱ 3106
 

تلاش برای حاکمیت انسان کامل محور وحدت

دکتر احمدی نژاد گفت: تنها محور وحدت، انسان کامل و تلاش برای رسیدن به حاکمیت این انسان کامل بر جهان است .

۱۳۸۹/۱۱/۳۰ 3395
 

موج بيداري اسلامي در سراسر جهان

بيست و چهارمين كنفرانس وحدت اسلامي با سخنراني آيت الله تسخيري، دبير كل مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي و با حضور دكتر علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي افتتاح شد

۱۳۸۹/۱۱/۳۰ 2374
 

بیمه شدن امت اسلامی در همکاری کشورهای اسلامی است

"منیر شفیق" اندیشمند فلسطینی در مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین نشست وحدت اسلامی تصریح کرد: در همه آیات قرٱن کسانی که در دین خود دچار تفرقه شده اند به خداوند و سنت پیامبر ارجا داده می شوند. وی با دعوت از همه مسلمانان به اهتمام ورزیدن به  وحدت،  همکاری میان کشورهای اسلامی را موجب بیمه شدن امت اسلامی در برابر خطرات آینده دانست.

۱۳۸۹/۱۱/۳۰ 2341
 

دكتر علي لاريجاني: بر اساس فرموده قرآن پيامبر اسلام اسوه حسنه و در نوع انساني اكمل موجودات هستند

به گزارش خبرنگار تقريب (تنا): دكتر علي لاريجاني با حضور در بيست و چهارمين كنفرانس بين المللي وحدت اسلامي ضمن تبريك فرارسيدن ميلاد پيامبر اسلام و هفته وحدت اسلامي گفت: «در شرايط كنوني مسلمانان و همه انسان هاي جهان نيازمند تئوري وحدت هستند، تئوري كه بتواند آن ها را از نظريه هاي مادي و تك بعدي نجات دهد».

۱۳۸۹/۱۱/۲۹ 2386
 

شركت كنندگان در بيست و چهارمين كنفرانس وحدت اسلامي به مقام امام راحل(ره) اداي احترام كردند

میهمانان خارجی بیست و چهارمین كنفرانس بین المللی وحدت اسلامی بهمراه جمعی از اعضای مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی عصر روز جمعه ۲۹/۱۱/۸۹ با نثار دسته گل به مرقد مطهر امام خمینی(ره) به مقام شامخ بنیان گزار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام كردند.

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ 2122
 

بیست‌و چهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران برگزار می‌شود

بیست وچهارمین‌کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با موضوع "راهکارهای اندیشه‌ای و کاربردی تحقق تقریب مذاهب اسلامی" با حضور جمعی از متفکران و اندیشمندان اسلامی از۶۵ کشور جهان در تهران برگزار می‌شود. دراین کنفرانس متفکران و اندیشمندانی از کشورهای آلمان، روسیه، اندونزی، عراق، لبنان، عربستان، تایلند، الجزایر، یونان، آمریکا، استرالیا، دانمارک، عمان، قطر،...