وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
معیارهای دوگانه غرب بیانگر سیاست خونریز آنهاست
۱۴۰۳/۰۵/۱۶ ۱۱:۲۲ 34
در وبینار " آزادی بیان در غرب دستاویزی برای اسلام هراسی " مطرح شد؛

معیارهای دوگانه غرب بیانگر سیاست خونریز آنهاست

بانوی اندیشمند لبنانی معیارهای دوگانه شیطان بزرگ آمریکا و به دنبال آن آلمان و دیگر کشورهای اروپایی را نفاقی خواند که از سیاست خونریز آنها پرده بر می‌دارد و ما با چشمان خود در غزه شاهد آن بودیم.


به گزارش خبرگزاری تقریب، هدی موسوی، بانوی اندیشمند لبنانی در وبینار  "آزادی بیان در غرب دستاویزی برای اسلام هراسی" که امروز سه‌شنبه، به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و در محکومیت بسته شدن مراکز اسلامی در آلمان برگزار شد، اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می فرماید: «إِنَّ هَذِهِ أُمَّتُكُمْ أُمَّةً وَاحِدَةً وَأَنَا رَبُّكُمْ فَاعْبُدُونِ...اين است امت‏ شما كه امتى يگانه است و منم پروردگار شما پس مرا بپرستيد».

وی تصریح کرد: دین ممتاز ما با آموزه‌های خود در راستای بالابردن جایگاه انسان و آزاد کردن او از بندگی غیر خداوند، دین حق و تمدن است.

این بانوی لبنانی توضیح داد که آزادگی از منظر اسلامی عبارت است از به رسمیت شناختن کرامت انسان. اسلام به انسان آزادی بیان و آزادی نقد سلطه حاکم و ظالم را عطا فرموده در حالی که آزادی که غرب امروز با همه تکنولوژی فکری، سیاسی، فرهنگی و نظامی خود از آن دم می‌زند، ویرانگر و وحشیانه است و نشانی از تمدن ندارد.

وی افزود: برای این آزادی همین بس که اندیشه لابی قاتل و ویرانگر صهیونیستی را تایید می‌کند.

موسوی ادامه داد: من به کسی که اعتقاد دارد، تمدن و آزادی نزد غرب است، می‌گویم: ای انسان غافل، وجود اسرائیل، قاتل انسانیت با همه ابعاد مادی و معنوی آن، نتیجه همین تمدن غربی به ویژه آلمان است که امروز در همه جنایات اسرائیل شریک می‌باشد.

وی با بیان این که ادعای غرب بر حفاظت از آزادی بیان چیزی جز خاکستر بر چشم پاشیدن و فریبکاری نیست، گفت: آنها چگونه حافظ آزادی هستند در حالی که انسان را از ساده‌ترین حقوق خود در انجام فرائض دینی محروم می‌کنند.

این بانوی مسلمان تصریح کرد: کشور آلمان امروز این مراکز را که دارای ریشه‌های دینی هستند، تعطیل می‌کند و همه کشورهای اروپایی با آنها همکاری می‌نمایند.

وی خاطرنشان کرد که مرکز اسلامی آلمان از یک ریشه تاریخی مقدس از زمان آیت‌الله بروجردی در سال 1953 برخوردار است و تاسیس شد تا مرکزی برای همه عزتمندان و آزادگان جهان باشد؛ اما امروز آن را به این بهانه که مضر و مخرب است، بسته‌اند .
 
موسوی توضیح داد که این مراکز به این دلیل که مکانی برای عبادت یا اقامه شعائر حسینی هستند، بسته نشدند بلکه به این دلیل تعطیل شده‌اند که لابی صهیونیستی حاکم را تایید نمی‌کنند و با این رژیم غاصب که ملت فلسطین را به شهادت می‌رساند، دشمن‌اند.

وی اظهار داشت: این مراکز تنها برای مقابله با وحدت مسلمانان بسته می‌شوند زیرا اسلام ارکان حکومت آنها را تهدید می‌کند. این مراکز مساجدی هستند که صدای حق و تعالیم اسلام از آنها بلند می‌شود که دعوت به صلح، امنیت و عدالت‌گستری، آزادی و مساوات میان مردم می‌نماید. 

این بانوی لبنانی با بیان این که آنها به نام آزادی کاریکاتور پیامبر اعظم(ص) را منتشر کرده و یا قرآن کریم را آتش می‌زنند، تصریح کرد: مسلمانان در غرب از آزادی بیان حتی در حد کلمه‌ای برخوردار نیستند.

وی معیارهای دوگانه شیطان بزرگ آمریکا و به دنبال آن آلمان و دیگر کشورهای اروپایی را نفاقی خواند که از سیاست خونریز آنها پرده بر می‌دارد و ما با چشمان خود در غزه شاهد آن بودیم.

ارسال نظر