وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
شهید سید حسن نصرالله ثابت کرد که انقلاب عاشورا با گذشت زمان به پایان نرسیده است
۱۴۰۳/۰۷/۲۳ ۱۲:۰۳ 19
بانوی پژوهشگر و مبلغ دینی از عراق:

شهید سید حسن نصرالله ثابت کرد که انقلاب عاشورا با گذشت زمان به پایان نرسیده است

«ابتسام الشحمانی» پژوهشگر و مبلغ دینی از عراق تاکید کرد که شهید سید حسن نصرالله در راه امام حسین(ع) گام برداشت و به ما ثابت کرد که انقلاب عاشورا با گذشت زمان و روزگار به پایان نمی‌رسد.


به گزارش خبرگزاری تقریب، خانم «ابتسام الشحمانی» پژوهشگر و مبلغ دینی از عراق در وبینار "سید حسن نصرالله،  مکتب جاویدان" گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید: هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‏‌اند، مرده مپندار بلكه زنده‏‌اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى ‌شوند.

وی با بیان این که واقعا این یک جایگاه والاست که جناب سید حسن نصرالله با عزت و افتخار و جهاد کسب کرد، اظهار داشت: درست است که شهادت سید حسن نصرالله، یک ضربه دردناک بود؛ اما کوبنده نبود و ما همچنان راه امام حسین (علیه السلام) را که شهید نصرالله در آن مسیر حرکت می‌کرد، ادامه خواهیم داد.

الشحمانی تصریح کرد: ما طالب این گونه شهادتیم و نیز می‌دانیم هر رهبری هنگامی که به شهادت می‌رسد، هزاران جانشین از خود به جا می‌گذارد و این مسئله عادی است.

وی مردم فلسطین و لبنان را به انسجام و همکاری با یکدیگر فراخواند و گفت: آن شهید بزرگ در راه امام حسین(ع) گام برداشت، او به ما ثابت کرد که انقلاب عاشورا با گذشت زمان و روزگار به پایان نمی‌رسد. جناب سید حسن نصرالله از طریق شعار هر روز عاشورا و هر زمین کربلاست، ثابت کرد که انقلاب عاشورا هر روز تکرار می‌شود، آن را با عزت و افتخار و شایستگی تمام اثبات کرد و به همراه جمعی از مبارزان در راه فلسطین و دفاع از اسلام و مظلومان به شهادت رسید.

این بانوی عراقی گفت: شهید نصرالله، ما را سربلند کرد، او شهید شد تا کرامت بشر را به آنها بازگرداند. او از تمام بشریت دفاع کرد، پس ای مردم لبنان و فلسطین به این راه و مسیری چنگ بزنید که شهید نصرالله در آن قدم گذاشت.

ارسال نظر