وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
دشمنان اسلام با استفاده از ابزار رسانه در پی تحقق اهداف شوم خود هستند/ لزوم انتشار و تبلیغ مسائل مرتبط با وحدت و تقریب
۱۴۰۳/۰۵/۲۴ ۱۴:۳۸ 9
مولوی اسحاق مدنی در گفتگو با تقریب:

دشمنان اسلام با استفاده از ابزار رسانه در پی تحقق اهداف شوم خود هستند/ لزوم انتشار و تبلیغ مسائل مرتبط با وحدت و تقریب

رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، بیان کرد: دشمنان اسلام با القای تفکرات خود بر امت ها از طریق مسائل مرتبط با رسانه به اهداف خود نزدیک می شوند و اهداف شوم خود را دنبال می کنند.  


مولوی اسحاق مدنی رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با تاکید بر اهمیت رسانه های جهان اسلام، اظهار داشت: امور رسانه ای از جمله فعالیتهایی است که در جهان به عنوان تبلیغ بزرگ و یک ابزار مهم برای استعماگران و استکبار جهانی بر علیه اسلام استفاده می شود.

مولوی مدنی، انتشار اخبار صحیح را یک اولویت در جهان اسلام دانست و تصریح کرد: رسانه در اولویت های دشمنان اسلام قرار دارد زیرا آنان بر این مسئله واقف هستند که امورات رسانه ای می تواند بر تمام رفتار واخلاق و امورات زندگی مسلمانان تاثیر و نقش داشته باشد.

مشاور عالی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت ، عنوان کرد: دشمنان اسلام با القای افکار و تفکرات خود بر امت ها از طریق مسائل مرتبط با رسانه به اهداف خود نزدیک می شوند و اهداف شوم خود را دنبال می کنند.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب در پایان تاکید کرد: امیدواریم مسلمانان در این زمینه خود را ارتقا داده تا بتوانند پاسخگوی امورات مسلمانان بوده و در مسئله انتشار و تبلیغ مسائل مرتبط با وحدت و تقریب ثابت قدم بوده و نقش مهم و بسزایی را ایفا نمایند.

ارسال نظر