وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
پرستار اهل سنت: عطوفت و مهربانی لازمه شغل پرستاری است
۱۴۰۰/۰۹/۲۸ ۱۱:۲۰ 848

پرستار اهل سنت: عطوفت و مهربانی لازمه شغل پرستاری است

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، پریا میرکی، مسئول درمانگاه مرکز آموزشی درمانی کوثر سنندج، عصر چهارشنبه 24 آذرماه در وبینار «فرشتگان رحمت» که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به همت معاونت ایران – امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت بانوی کربلا، حضرت زینب کبری (س) به تمامی پرستاران زحمتکش صحنه نبرد و جهاد گفت: اولین چیزی که در وجود شخصی باید وجود داشته باشد تا یک پرستار باشد، این است که مهربان و باگذشت باشد و عطوفت داشته باشد.
 
وی افزود: شغل پرستاری شغلی طاقت فرساست اما اگر در کنار آن مهربان و با گذشت و ایثارگر باشیم می توانیم پرستار موفقی باشیم.
 
این پرستار اهل سنت کردستانی با اشاره به دوران سخت خط مقدم مبارزه با کرونا، گفت: از مشکلات کار کردن در بخش کرونا این است که به راحتی نمی توانیم فرزند خود را در آغوش بگیریم یا به پدر و مادر خود رسیدگی کنیم. اما زمانی که یک بیمار بدحال، با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص می شود، بسیار خوشایند است.
 
وی افزود: در بخش کرونا با وجود اینهمه سختی و مشقت، فقط بهبودی بیماران بدحال موجب شادمانی ما پرستاران است.
 
میرکی در پایان گفت: ما پرستاران از مردم انتظار داریم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و رفت و آمدها و میهمانی های خود را کاهش دهند و به فکر پرستاران در این شرایط دشوار باشند.

ارسال نظر