وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
وحدت امت اسلام مقدمه تشکیل جامعه متقین وعابدین است
۱۳۹۱/۱۱/۰۸ ۰۳:۳۰ 1511

وحدت امت اسلام مقدمه تشکیل جامعه متقین وعابدین است

آیت الله تسخیری دبیر کل سابق مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مشاور فعلی رهبر معظم انقلاب در امور جهان اسلام تاکید کرد : امیدوارم همه فعالیت های ما در راستای ایجاد تقریب و وحدت امت اسلامی باشد زیرا وحدت امت اسلام مقدمه ای بر ایجاد جامعه متقین ، جامعه عابدین و به تعبیری دیگر "انا ربکم فاعبدون " و "انا ربکم فاتقون " است .

به گزارش خبرگزاری تقریب "تنا" ، حضرت آیت الله محمد علی تسخیری دبیر کل سابق مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مشاور فعلی رهبر معظم انقلاب در امور جهان اسلام پس از پایان سخنان دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری در بیست و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در سخنانی کوتاه از حضور رییس جمهوری و علما و اندیشمندان کشورهای اسلامی در این نشست تقدیر کرد.
وی خطاب به دکتر احمدی نژاد رییس جمهوری گفت : از حضور برادر ارجمند و رییس متفکرمان جناب آقای احمدی نژاد کمال تشکر را دارم ، ایشان مطالب زیادی مطرح کردند و سوالاتی را که باید همه بشریت به پاسخ آن برسند بیان کردند و خود به نحو زیبایی به آن سوالات پاسخ دادند.
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور جهان اسلام ابراز امیدواری کرد که همه فعالیت های ما در راستای ایجاد تقریب و وحدت امت اسلامی باشد زیرا وحدت امت اسلام مقدمه ای بر ایجاد جامعه متقین ، جامعه عابدین و به تعبیری دیگر "انا ربکم فاعبدون " و "انا ربکم فاتقون " است .
رییس شورای عالی خبرگزاری تقریب افزود : امیدوارم این کنفرانس مقدمه ای بر تشکیل جامعه عباد الله و مبارزه با طاغوت ، ایجاد امت وسط و الگوی کاملی برای بشریت باشد .
دبیر کل سابق مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پایان گفت : از حضور رییس جمهوری و همه حاضرین دوباره تشکرمی کنم و امیدوارم حامل رسالت و ماموریت خود به کل جهان باشیم.
دکتر احمدی نژاد نیز پس از سخنان آیت الله تسخیری مجددا از زحمات ایشان و آیت الله اراکی برای برگزاری این کنفرانس باشکوه قدردانی کرد

ارسال نظر