وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
طوفان الاقصی عصای موسی است که همه سحر و جادوهای صهیونیستها را باطل کرد
۱۴۰۲/۰۹/۲۵ ۱۳:۴۱ 137
فعال فرهنگی آذربایجان غربی:

طوفان الاقصی عصای موسی است که همه سحر و جادوهای صهیونیستها را باطل کرد

فعال فرهنگی از آذربایجان غربی اظهار داشت: طوفان الاقصی عملیات عصای موسی است که همه سحر و جادوی صهیونیستها را باطل کرد و محور وحدت جهان اسلام است و این وحدت مقدمه، از هم پاشیدن نظام استکبار و صهیونیسم خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، "خدیجه اسماعیلی‌پور" فعال فرهنگی از آذربایجان غربی در وبینار طوفان الاقصی8 با عنوان «نقش بانوان در مقاومت اسلامی و فلسطین» که به همت معاونت ایران مجمع تقریب برگزار شد، ضمن درود به روح شهدای غزه و آرزوی آزادی فلسطین گفت: یکپارچگی مردم منطقه و جهان در برابر متجاوزین یکی از آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران بوده و هست.

وی ادامه داد: این هدف متکی بر ریشه‌های استوار در کتاب‌های آسمانی، عقل، هوشمندی و اقتضائات بین المللی است که به موجب آن می‌توان به اهداف دولتها و ملتها دست یافت و و مانع از تسلط همه جانبه قدرت‌های استکباری بر ثروتهای مادی و معنوی کشورهای اسلامی شد.

اسماعیلی‌پور خاطرنشان کرد: درمنابع اسلامی، توحید و پرهیز از تفرقه به عنوان مهمترین دستور خداوند برای رسیدن به نظام اتحاد و همگرایی ملتها در برابر ظالمان و مستکبران مورد تأکید قرار گرفته است.

وی افزود: همگرایی و انسجام و وحدت و امت اسلامی در پرتو وجود گفتمان‌های مشترک و وحدت آفرین و شکل گیری یک جبهه متحد عینیت خواهد یافت؛ به گونه‌ای که قدرت‌های سیاسی و دیگر ملتهای مسلمان در ذیل آن قرار بگیرند و همین مسئله ضرورت تبیین و روایتگری از این وحدت فراگیر را در دنیای امروز ایجاب می‌کند.

فعال فرهنگی آذربایجان غربی گفت: رژیم صهیونیستی بقای خود را در وجود اختلاف و واگرایی و عدم انسجام بین دولت‌ها و ملت‌های اسلامی و ایجاد هرج و مرج در فضای پیرامونی، اتکا بر نزاع‌های طایفه‌ای و قومی- مذهبی، بی ثباتی و تروریسم می‌داند و از آن سو کشورهای اسلامی با غفلت از طرح‌های صهیونیستها سعی در عادی سازی رابطه با آن و فراموش سازی مسئله فلسطین دارند.

وی تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی و دستاوردهای بی سابقه و جنایت‌های بی‌شرمانه صهیونیستها علیه مردم غزه و خصوصا کودکان و زنان بی‌دفاع که وجدان جهانیان را جریحه دار کرده است، جایگاه اسرائیل را متزلزل ساخت و رزم‌آوری و شجاعت و دلاوری مردم فلسطین در دفاع از خود را به بیشترین حد رساند.

اسماعیلی‌پورگفت:اکنون در دنیا شاهد انزجار جمعی نسبت به رژیم صهیونیستی هستیم و جایگاه آنها در افکار عمومی به شدت پایین آمده است، به طوری که سران اسرائیل از اقدام خود شدیدا پشیمان هستند.

وی خاطرنشان کرد: نابودی رژیم صهیونیستی یکی از پیشگویی‌های راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی است که این غده سرطانی از جهان محو خواهد شد و عملیات طوفان الاقصی زمینه‌ای برای آزادی فلسطین شود؛ این عملیات عصای موسی است که همه سحر و جادوی صهیونیستها را باطل کرد و محور وحدت جهان اسلام است و این وحدت مقدمه از هم پاشیدن نظام استکبار و صهیونیسم خواهد شد.

ارسال نظر