وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سکوت برخی از دولت‌های اسلامی به ظلم و قساوت‌های رژیم صهیونیستی دامن می‌زند
۱۴۰۲/۰۹/۲۵ ۱۳:۵۰ 136
ماهیه سلاق در وبینار طوفان الاقصی-8:

سکوت برخی از دولت‌های اسلامی به ظلم و قساوت‌های رژیم صهیونیستی دامن می‌زند

فعال فرهنگی از گلستان تصریح کرد: امروز سکوت برخی از دولت‌های اسلامی و عرب و انفعال مجامع بین المللی بر این ظلم ها و قساوت هایی که علیه غزه می‌شود، دامن می‌زند. امروز پرده از چهره زشت و کریه رژیم صهیونیستی برداشته شد و دنیا شاهد جنایات آنان است و در مقابل قضاوت تاریخ سرافکنده خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ماهیه سلاق فعال فرهنگی از گلستان در وبینار نقش بانوان در مقاومت اسلامی و فلسطین که به همت معاونت امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: این روزها غزه درس های مهمی به جهان القا می‌کند، درس مسلمانی، درس استواری، درس عشق به وطن و درس ایستاگی.

وی افزود: امروز بعد از 75 سال آوارگی و تحت ظلم قرار گرفتن فلسطینیان، افکار عمومی صدای مظلومیت مردم فلسطین را میشنوند. ارتش تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی در برابر جوانانی که با ایمان و اراده از سرزمین مادری خود دفاع می‌کنند، قرار گرفته اند.

سلاق تصریح کرد: این روزها نفوذ مدعیان دروغین و مدافع رژیم صهیونیستی بر افکار عمومی مردم جهان اثر نکرده و رشادت های مردم غزه به دنیا مخابره می‌شود و افکار عمومی در کنار مردم فسلطین قرار گرفته است.

فعال فرهنگی از گلستان تصریح کرد: امروز سکوت برخی از دولت‌های اسلامی و عرب و انفعال مجامع بین المللی بر این ظلم ها و قساوت هایی که علیه غزه می‌شود، دامن می‌زند. امروز پرده از چهره زشت و کریه رژیم صهیونیستی برداشته شد و دنیا شاهد جنایات آنان است و در مقابل قضاوت تاریخ سرافکنده خواهد شد.

وی در همین خصوص ادامه داد: همه کسانی که در برابر این ظلم بزرگ سکوت کرده اند باید پاسخگو باشند که چرا منفعل هستند، رژیمی که شر مطلق است و هیچ خط قرمزی برای آن معنا ندارد که از مدرسه گرفته تا بیمارستان را مورد بمباران قرار می‌دهد، چه دفاعی از آنان می‌توان داشت.

سلاق خاطر نشان کرد: بی شک در عملیات طوفان الاقصی، زنان نقش بسزایی دارند، هم به دلیل تربیت قرآنی که در آن سرزمین حاکم است و هم آن عزت نفس و ایمانی که در قلب های کودکان و نوجوانان از سوی مادرانشان، در قلبهای آنان کاشته شده است.

فعال فرهنگی اظهار کرد: زنان فلسطینی امروز الگوی همه زنان جهان هستند، تک تک رفتارهای آنان در این برهه حساس سراسر ارزشهای انسانی است. فرزندان فلسطینی به دست زنانی بزرگ شده اند که ایمان در رده اول تربیتشان قرار دارد تا بتوانند در مقابل دشمن حرف جدیدی داشته باشند.

سلاق تصریح کرد: در غزه دریای خون به راه افتاده است، اما ما صدایی که می‌شنویم صدای ایمان، آزادگی و صبر است،  صدایی که وجدان های آزاد و ذهن های بیدار جوانان غرب را به خود جذب می‌کند. امروز خورشید حقیقت در قلبهای جوانان غرب طلوع کرده و به سمت اسلام و قرآن گرایش پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه برای دفاع از مظلومیت مردم غزه فرقی نمی‎‌کند که به چه مذهبی گرایش داشته و تنها لازم است که انسانیت داشته باشیم،گفت: مسئله غزه مرزهای عدالت خواهی را به یکدیگر وصل کرده است و طوفانی از انسانیت در جای جای دنیا به پا کرده است و جبهه واحد جهانی برای نظم دنیا و آمادگی برای از بین بردن ظلم و نابود شدن انسان هایی که کاری به جز ظلم وقتل و غارت ندارند رخ می‌دهد.

سلاق اظهار کرد: امروز لانه عنکبوت صهیونیستی سست تر شده و به پایان خود نزدیکتر شده است و تمام ظالمان با وعده الهی و پیروزی لشکر حق به زودی به زانو در می‌آیند. امیدواریم به زودی نتیجه آرمان خواهی و خون شهدایی که در این مسیر ریخته شده است به بار بنشیند.

وی در پایان گفت: بر ما مسلمانان واجب است که در مسئله غزه ساکت نباشیم و از هر طریقی، از جمله فضای مجازی و .... اقدامات حمایتی خود را از این ملت مظلوم دریغ نکنیم. ما نباید آنان را به دست فراموشی بسپاریم و وظیفه داریم با همه تفاوت های دینی و مذهبی که با یکدیگر داریم در کنار هم قرار بگیریم. 

ارسال نظر