وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
جهان اسلام باید نتانیاهو را پاسخگو کند/جنایت ترور شهید هنیه قابل چشم پوشی نیست
۱۴۰۳/۰۵/۱۴ ۱۰:۴۷ 33
مولوی مدنی در گفتگو با تقریب:

جهان اسلام باید نتانیاهو را پاسخگو کند/جنایت ترور شهید هنیه قابل چشم پوشی نیست

رییس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، بیان کرد: صهیونیست ها ثابت کرده اند که به هیچ قانونی پایبند نیستند و این پیام را مخابره کرده اند که با این رژیم در هیچ معامله ای نمی توان وارد شد زیرا که به هیچ قانونی پایبند نخواهند بود.


مولوی اسحاق مدنی رییس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب اقدام شنیع و بزدلانه رژیم صهیونیستی در ترور شهید اسماعیل هنیه را محکوم کرد و اظهار داشت: اقدام صهیونیست ها با دنبال نمودن دو هدف انجام گرفت؛ اول، صهیونیست ها به دنبال قدرت نمایی بودند تا بتوانند این پیام را مخابره کنند که هر کاری بخواهند می توانند انجام دهند.

مولوی مدنی، افزود: دوم، انجام ترور و این جنایت در خاک ایران که یک مسئله مهم است، درست زمانیکه شهید اسماعیل هنیه مهمان جمهوری اسلامی است و برای یک مناسبت رسمی و تحلیف ریاست جمهوری اسلامی دعوت بودند.

وی عنوان کرد: البته این اقدام و جنایت پیامدهای بدی را در پی خواهد داشت؛ ضمن آنکه صهیونیست ها ثابت کرده اند که به هیچ قانونی پایبند نیستند و این پیام را مخابره کرده اند که با این رژیم در هیچ معامله ای نمی توان وارد شد زیرا که به هیچ قانونی پایبند نخواهند بود.

این عالم اهل سنت، بیان کرد: لذا مقابله و تلافی جنایت اخیر از سوی جمهوری اسلامی و محور مقاومت غیرقانونی نخواهد بود ودر مقابله با بی قانونی رژیم صهیونیستی است.

وی اذعان داشت: نتانیاهو مثل یک حیوان درنده می باشد که زخمی شده است، او هیچ مانعی را جلوی خود نمی بیند؛ لذا باید این حیوان درنده را به هر شکلی مهار و پاسخگو کرد، از اینرو حق جمهوری اسلامی و مقاومت است که انتقام خون شهید هنیه را بگیرد.

وی در پایان با تاکید بر دوگانگی اقدامات روسای کشورهای اسلامی، گفت: به روسای جهان اسلام که صحبت هایی پیرامون صلح و آزادی می زنند و حقوق بشر را دنبال می کنند باید عرض کنم ، معادله با این قواعد در مقابله با نتانیاهو درست نیست و باید آگاهانه با این حیوان درنده برخورد کرد تا به هر شکلی مهار شود.

ارسال نظر