وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
برجسته ترین کتاب‌ها و شخصیت‌های تقریبی معرفی شدند
۱۳۹۰/۱۱/۲۱ ۰۳:۳۰ 1679

برجسته ترین کتاب‌ها و شخصیت‌های تقریبی معرفی شدند

در مراسم پایانی بیست و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی دو کتاب و یک مجله به همراه یک شبکه تلویزیونی به عنوان برترین‌های تقریبی در بخش رسانه و نشر و دو شخصیت به عنوان پیشتازان تقریبی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب(تنا)، در مراسم اختتامیه بیست و پنجمین کنفرانس وحدت اسلامی که جمعه شب در هتل آزادی تهران برگزار شد، هفتمین دوره انتخاب کتاب سال تقریب به منظور تجلیل از داعیان راه حق که با قلم خود در راه هموار کردن وحدت و اخوت مسلمانان و تقویت انسجام اسلامی تلاش می‌کنند، برگزار شد. 

بر این اساس، اثر آیت‌الله محمد مهدی آصفی با عنوان "چالش‌های معاصر و برنامه رویارویی اسلامی" و کتاب "هذا هو الاسلام" تألیف مرحوم عبدالرحیم السائح به عنوان کتب برتر سال، مجله بشری به مدیر مسئولی حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی به عنوان نشریه برتر و شبکه تلویزیونی الوحده به مدیریت حجت الاسلام محمد جوادی به عنوان رسانه برگزیده فرهنگ تقریب معرفی شدند. 

در ادامه از "دکتر محمد حسن تبرائیان" معاون بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و "استاد شهید برهان الدین ربانی" رئیس جمهور سابق افغانستان و عضو مجمع عمومی مجمع تقریب به عنوان شخصیت‌های پیشگام در تقریب مذاهب اسلامی تجلیل شد. 

بیست و پنجمین کنفرانس بین الملللی وحدت اسلامی ۱۹ تا ۲۱ بهمن در تهران برگزار شد. مراسم اختتامیه با سخنرانی آیت الله محمدعلی تسخیری دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی و دکتر سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و در پایان نیز، بیانیه مصوب شرکت کنندگان در بیست و پنجمین کنفرانس وحدت اسلامی قرائت گردید.

ارسال نظر