وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
برای پیشبرد اهداف اسلام ناب قدم برداریم
۱۴۰۳/۰۶/۲۸ ۲۲:۰۱ 30
نماینده مجلس شورای اسلامی در وبینار هشتم کنفرانس وحدت:

برای پیشبرد اهداف اسلام ناب قدم برداریم

دکتر"عفت شریعتی" نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، در وبینار هشتم سی و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی ضمن تبریک میلاد رسول گرامی اسلام (ص) و ایام هفته وحدت به همه مسلمانان جهان، اظهار داشت:افتخار ما اقتدار،عظمت،معنویت و جایگاه والای حضرت ختمی مرتبت محمد(ص) است.

وی تصریح کرد: امروز جهان اسلام پرچم وحدت را برافراشته و این موهبت بزرگی برای قاطبه بشریت است. اسلام راستین، اسلام ناب محمدی(ص) است و در پرتو این اسلام با عظمت است که جامعه بشریت می‌تواند معنویت و خوشبختی و عظمت خود را حفظ کند. خوشبختانه امروز پرچمدار این عظمت در جهان اسلام، جمهوری اسلامی ایران است.

شریعتی خاطرنشان کرد:امروز ما در پرتو رهبری مدبرانه حضرت آیت الله خامنه‌ای افتخار می‌کنیم که در جامعه بشریت و جهان اسلام نقشی سترگ و تعیین کننده در ایجاد وحدت در جهان اسلام داریم.

وی اضافه کرد:مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ایران ولایی، این پرچم‌داری را عظمت ایران اسلامی می‌داند و در این زمینه از هیچ تلاشی برای تحقق وحدت و همدلی و همراهی دریغ نمی‌کند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: در ایام میلاد رسول اکرم(ص) هستیم. ما به عنوان جامعه اسلامی باید دست به دست هم برای پیشبرد اهداف اسلام ناب قدم برداریم و تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: بر کسی پوشیده نیست که غاصبان و ستمکاران چه ظلمی به مسلمانان روا می‌دارند، مردم مظلوم فلسطین در آتش ظلم و ستم این غاصبان و آدم‌کشان می‌سوزند و جامعه بشری شهیدان بزرگی در این مسیر تقدیم کرده است؛ این شهدا که برای احقاق حق مردم مسلمان فلسطین به شهادت رسیده‌اند، پایدار و ماندگارند.

شریعتی خاطرنشان کرد: امروز نظام سلطه تمام تلاش خود را برای ایجاد تفرقه و جدایی بین مسلمانان به کار می‌برد که مطمئنا راه به جایی نخواهد برد.

وی تأکید کرد:فرمایشات مقام معظم رهبری در مسیر وحدت، رهگشای همگان خواهد بود و می‌دانیم در آستانه تمدن نوین جهان اسلام هستیم و بر اساس آیات قرآن، مستضعفین جهان، وارثان جهان هستند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مردم فلسطین بدانند که جامعه اسلامی در جهان بشریت همچنان پشتیبان آنان بوده و خواهند بود و ان شاءالله پیروزی قریب الوقوع فلسطین عزیز را شاهد خواهیم بود و فرد فرد مردم ایران همراه و همگام مردم عزیز و مظلوم غزه و جهان اسلام هستند و خواهند بود.

ارسال نظر